English

یادواره شهدای زن استان قم برگزارشد

خانم قراگزلو :مفتخریم که میزبان 300 تن از خانواده های معظم شهدا، معلمان و دانش آموزان در این یادواره هستیم و امیدواریم دانش آموزان سبک و مشی شهدا را الگوی خود قرار دهند

یادواره شهدای زن استان قم برگزارشد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، یادواره شهدای زن استان قم با همکاری پایگاه های بسیج خواهران امام خمینی (ره) حوزه بسیج ام ابیها(س) در بلوار شهید کریمی و واحد مقاومت بسیج دانش اموزی دبیرستان دخترانه حاج سید محمد منتظری برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: شهدا افتخارملت هستند و برگزاری این یادواره ها باعث میشود یاد و خاطره رشادتهای شهیدان فراموش نشود.

مرادی با بیان اینکه دشمنان امروز در جنگ نرم به دنبال تصرف افکار و تغییر باورهای ملت های مسلمان بویژه نوجوانان هستند، گفت: استکبار جهانی برای نابودی ملتها، آرمانها و ارزشهای آنها را مورد هدف قرارداده وان شاالله که همه ما با ادامه دادن راه شهدا بتوانیم با استکبار مبارزه کنیم که قطعا با حضورشهید حججی ها و امثال شما نوجوانان عزیز این مهم به سرانجام میرسد.

حجت الاسلام بیگدلی استاد حوزه علمیه قم دیگر سخنران این مراسم بود؛ وی با اشاره به اینکه شهدا جان و آبروی خود را در طبق اخلاص نهاده و سیره ائمه(ع) را الگوی خود قرار دادند، افزود: همه باید با پیاده سازی الگوی سبک زندگی اسلامی راه شهدا و ائمه را ادامه دهیم وامروز نمونه این الگو برای دختران مسلمان، تحصیل و ازدواج به موقع و آسان است.

خانم قراگزلو مدیر این واحد آموزشی نیز در حاشیه مراسم با اشاره به همکاری پایگاه بسیج امام خمینی(ره) در برگزاری یادواره خاطرنشان ساخت: مفتخریم که میزبان 300 تن از خانواده های معظم شهدا، معلمان و دانش آموزان در این یادواره هستیم و امیدواریم دانش آموزان سبک و مشی شهدا را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: نوجوانان، دوران دفاع مقدس ورشادت های شهدا را ندیده ولمس نکردند و ما با برپایی یادواره های شهدا در مدارس  ولو به اندازه ساعتی وظیفه داریم سهمی در معرفی دوران دفاع مقدس و معرفی شهدا داشته باشیم و نشان دهیم که شهدا و ایثارگران با تمام کمبودهای مادی وشرایط جنگی دشمن لحظه ای از پیروی امام و رهبر خویش و تحصیل و تهذیب نفس دست بر نداشتند.

روایتگری بسیجی «علیخانی»، نوحه خوانی «اردستانی»، اجرای سرود توسط گروه سرود دبیرستان حاج سید محمدمنتظری، تقدیر از 10 خانواده شهید، اهدا کتاب «چادر خاکی» و شاخه های گل بخش هایی از این مراسم بود.

همچنین همزمان با مراسم، غرفه های «دوستی با شهدا»، «حجاب و عفاف» و «اقتصاد مقاومتی» نیز توسط دانش آموزان بسیجی در حیاط مدرسه برپا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی