English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

انشاالله بتوانیم یک حرکت جدی درزمینه توسعه زیرساختها انجام بدهیم

علی یزدانی بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم یک حرکت جدی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها ایجاد کنیم وسرمایه‌گذاری‌هایی که برای حل اشتغال در استان لازم است انجام دهیم.

انشاالله بتوانیم یک حرکت جدی درزمینه توسعه زیرساختها انجام بدهیم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، علی یزدانی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات زیربنایی شهرک صنعتی سرنجیانه(شماره ٤) سنندج، اظهار کرد: برای ایجاد این شهرک صنعتی به دلیل کمبود زمین گزینه‌ای بهتر از زمین‌های روستای سرنجیانه نداریم.

وی افزود: عملیات احداث این شهرک را فاز به فاز اجرا خواهیم کرد که در فاز اول بحث معابر، شبکه‌های آب، برق، گاز، فاضلاب، شناسایی معابر و سردر ورودی در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با توجه به توافقاتی که از قبل با استان کردستان داشته‌ایم پیش‌بینی برای هزینه‌های ٧٥ کیلومتر فاز اول رقمی نزدیک به ٢٠ میلیارد تومان است که حتی قصد داریم اگر مبلغ خارج از توافق بیشتر شد به استان و شهرستان‌های آن کمک کنیم.

یزدانی با اشاره به حل مشکلات اجتماعی و محلی شهرستان بانه تاکید کرد: ما محدودیتی برای حل مشکلات زیرساختی و توسعه صنعتی استان کردستان نداریم.

وی بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم یک حرکت جدی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها ایجاد کنیم وسرمایه‌گذاری‌هایی که برای حل اشتغال در استان لازم است انجام دهیم و نیزدر حداقل زمان ممکن این پروژه آماده واگذاری کنیم تا حداقل بخشی از مشکلات اجتماعی حل شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این سفر دوروزه به استان کردستان قرار است از شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های سنندج، بیجار، قروه و مریوان بازید کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه