English

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

برگزاری همایش یک روزه پدافندغیرعامل

مدیر کل راه وشهرسازی گیلان و رئیس کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی گفت: با هدف آگاهی بخشی و کاربردی نمودن مباحث و تعاریف پدافند غیرعامل، همایش آموزشی پدافند غیرعامل در اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار می گردد.

برگزاری همایش یک روزه پدافندغیرعامل

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی خاوری با تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل در اداره کل راه و شهرسازی گفت: هفته سراسری پدافند غیرعامل با شعارپدافند غیرعامل مصونیت بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی از روز شنبه ۶آبان ماه شروع وتا روز جمعه ۱۲ این ماه ادامه دارد.

وی طراحی و چاپ پوستر با هدف اطلاع رسانی و آموزش شهروندی، چاپ و نصب بنرعناوین روزهای هفته ،درج شعارهای هفته پدافند غیرعامل در سربرگ مکاتبات اداری را بخشی از اقدامات اداره کل در این هفته عنوان کرد.

خاوری هم چنین از برگزاری همایش یک روزه در این زمینه خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح آگاهی مدیران وکارشناسان و کاربردی نمودن مباحث و تعاریف پدافند غیرعامل، این اداره کل با همکاری شهرداری وشورای شهر رشت سازمان آتش نشانی، دفتر امور شهری وشوراهای استانداری و پدافند غیرعامل استانداری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل را در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار خواهد نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه