English

برای نخستین بار در هرمزگان؛

راه اندازی سیستم هوشمند قرائت کنتور آب در روستاهای قشم

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از راه‌اندازی سیستم قرائت از راه دور کنتورهای آب مشترکین روستایی در جزیره قشم خبر داد.

راه اندازی سیستم هوشمند قرائت کنتور آب در روستاهای قشم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آبفاروستایی هرمزگان، خلیل یکتا پرست گفت: سیستم هوشمند قرائت از راه دور می‌تواند فرایند قرائت کنتور هر یک از مشترکان خانگی یا صنعتی را به‌صورت آنلاین انجام دهد.

وی افزود: همچنین از این طریق می‌توان نسبت به صدور قبض توسط قرائت کنتور و پرداخت از دور مشترکان در محل اقدام کرد.

این مقام مسئول هدف از ارائه این خدمات را این‌گونه بیان کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه هوشمند قرائت کنتور استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات نوین و گامی مؤثر برای تأمین نیازها با توانمندسازی نیروی انسانی است.

یکتا پرست تصریح کرد: در فرایند مأمور قرائت، کارکرد کنتور در برنامه کاربردی که روی گوشی نصب‌شده ثبت می‌شود که این اطلاعات پس از پردازش اولیه از طریق شبکه اینترنت به سیستم مرکزی ارسال‌شده و پس از محاسبه هزینه آب‌بها توسط نرم‌افزارهای مورد تائید شرکت مبلغ موردنظر با استفاده از یک چاپگر حرارتی پرتابل اقدام به صدور و چاپ قبض در محل می‌نماید.

وی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین برای تسهیل ارائه خدمات به مشترکین از راهبردهای مهم این شرکت در اجرای برنامه‌های راهبردی تدوین‌شده است.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خاطرنشان ساخت: شهرستان قشم با 38 روستا و جمعیتی بالغ‌بر 15 هزار و 885 خانوار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تأمین اعتبار موردنیاز قریب به 26 روستای دیگر نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه