English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان خبر داد

کاهش ۹۰ درصدی جرائم مرتبط با امنیت در هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: در مجموع استان هرمزگان در حوزه جرائم مهم مرتبط با امنیت با کاهش چشمگیر ۹۰ درصدی روبروست که کسب این شاخص برای استان بسیار مهم است.

کاهش ۹۰ درصدی جرائم مرتبط با امنیت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز اکرمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون مسائل امنیتی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت وجود امنیت در توسعه هر جامعه، اظهار داشت: امنیت زیربنای توسعه هر جامعه است و وجود امنیت باعث جذب سرمایه‌گذاران و رشد اقتصادی در کشور و استان می‌شود.

وی ادامه داد: وجود امنیت برای فعالیت‌های اقتصادی یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اقتصاد است که بسترهای این مهم در هرمزگان برای سرمایه گذاران فراهم است و دغدغه‌ایی در این خصوص در هرمزگان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت امنیتی استان هرمزگان، افزود: بر اساس ارزیابی‌های دبیرخانه شورای امنیت کشور میزان جرائم مهم مرتبط با امنیت در استان در شش ماهه اول سال 96 در مقایسه با شش ماه اول سال 95 با کاهش محسوسی همراه بوده و این امر نشان می‌دهد هرمزگان از استان‌های امن کشور است.

اکرمی تصریح کرد: سرقت‌های مهم در هرمزگان کاهش 18 درصدی، سرقت‌های مسلحانه کاهش 67 درصدی و جرائم حوزه شرارت کاهش 45 درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع استان هرمزگان در حوزه جرائم مهم مرتبط با امنیت با کاهش چشمگیر 90 درصدی روبروست که کسب این شاخص برای استان بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اضافه کرد: کاهش چشمگیر جرائم مرتبط با امنیت در هرمزگان محصول تلاش تمامی اعضای شورای تامین استان، راهبری استاندار هرمزگان و همراهی عموم مردم استان است که این همراهی و همدلی مردم استان در بهبود شاخص‌های امنیتی استان قابل تقدیر و تحسین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه