English

خبر بازگشت شهید میرحسینی به مادر اعلام شد

جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش با حضور در منزل شهید سیدمنصور میرحسینی خبر شناسایی پیکر پاک آن شهید را که به تازگی تفحص شده است به خانواده وی اعلام کردند.

خبر بازگشت شهید میرحسینی به مادر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مادر شهید میرحسینی پس از شنیدن خبر شناسایی فرزند شهیدش پس از 30 سال چشم انتظاری با چشمانی اشک‌بار اظهار کرد: هر وقت خواب شهید را می بینم و آن را تعریف کنم باید در بیمارستان بستری می‌شدم.

وی با بیان اینکه لحظه‌ای تصویر فرزند شهیدم از جلوی چشمانم کنار نمی‌رفت گفت: طی این سال‌ها منتظرش بودم و همیشه فکر می‌کردم که روزی خودش بر می‌گردد.

برادر شهید سید منصور میرحسینی نیز در این محفل نورانی اظهار کرد: به گفته همرزمان برادرم، پای شهید تیر خورده و رزمندگان نتوانسته بودند پیکر ایشان را به عقب منتقل کنند.

مهدی میر حسینی بابیان اینکه با اشاره به ماجرای خواب اربعین خود با چشمانی اشکبار خاطرنشان کرد: آخرین باری که خواب برادر شهیدم را دیدم در شب اربعین بود که انگار او به خانه برگشته بود.

وی گفت: انگار یک سال طول کشیده و به گفته وی مایل بوده به کربلا برود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا فرزند خود راه در راه اهل بیت (ع) و خدا تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری افزود: پس از 30 سال انتظار، پیکر شهید تفحص و شناسایی شده و اکنون برای تشییع آماده است.

شهید منصور پور حسینی سرباز لشکر 21 حمزه نیروزی زمینی ارتش و از شهدای دفاع مقدس اخیرا توسط گروه‌های تفحص شهدا شناسایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه