English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان :

تدوین سند راهبردی مبارزه با آسیب های فضای مجازی با همکاری پلیس اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تدوین سند راهبردی مبارزه با آسیب های فضای مجازی به منظور ارتقای سطح آگاهی جوانان و نوجوانان از خطرات و تهدید های این فضا با همکاری این پلیس خبر داد.

تدوین سند راهبردی مبارزه با آسیب های فضای مجازی با همکاری پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ جهانگیر کریمی در حاشیه هفدهمین جلسه شورای پیشگیری از حوادث اجتماعی استان اصفهان گفت: فضای مجازی و آسیب های حاصل از آن در حال حاضر به عنوان یکی از اولویت های نیروی انتظامی قرار گرفته و ابعاد آسیب های این موضوع لازم میدارد که همه دستگاه ها در کنار نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کرده و جامعه و خصوصا قشر جوان و نوجوان را از این مضرات دور نگاه دارند.

وی ادامه داد: آمارهای رسمی نشان میدهد که ارتکاب جرم در فضای مجازی در حال افزایش است و متاسفانه آسیب های زیادی از این فضا، متوجه جوانان و نوجوان است.

سرهنگ کریمی با اشاره به جمعیت 47 میلیونی کاربران فضای مجازی در کشور اظهار کرد: 20 میلیون از این 47 میلیون نفری را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند و این بر حساسیت امر می افزاید.

وی همچنین اعلام داشت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع، افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان و تولید محتوای جایگزین برای جوانان و نوجوانان از جمله اقداماتی است که میتوان در این موضوع انجام داد و مهمتر از همه، هماهنگی دستگاه ها موجب تسهیل این امور میشود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان بیان داشت: با توجه به اهمیت دانش رسانه ای مردم و ارتقای سطح آگاهی جوانان و نوجوانان در سطح مدارس به زودی سندی راهبردی با همکاری پلیس اصفهان و همفکری اعضای شورا در حوزه مبارزه با آسیب های فضای مجازی تدوین می شود تا همه دستگاه ها براساس سند مذکور اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه