English

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خبر داد

تصویب بودجه برای کمک به تیم های ورزشی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: کمک به سپیدرود و داماش نشاط و سرزندگی بیشتر میان جوانان و نوجوانان شهر را مهیا می سازد.

تصویب بودجه برای کمک به تیم های ورزشی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد حسن عاقل منش گفت: لایحه کمک مالی ارسال شده از سوی شهرداری  بررسی می شود، ضمن اینکه این لایحه پیشتر در کمیسیون برنامه بودجه به تصویب رسیده است.

وی با توجه به نقش سازنده تیم های ورزشی در جامعه افزود: تیم های ورزشی موجب نشاط و سرزندگی بیشتر در میان جوانان و نوجوانان شهر  می شوند و همه مسوولین علاقه مند تا در حد ممکن به ارتقای ورزش استان کمک کنند.

عاقل منش ابراز کرد: کمک به تیم های مطرح ورزشی نظیر داماش و سپیدرود اهمیت فراوانی دارد زیرا این دو تیم تاثیرگذاری اجتماعی بیشتری دارند. و تاکنون مدیریت شهری هم تلاش کرده در حد توان از این سرمایه های اجتماعی حمایت کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت به کمک های پیشین مدیریت شهری به این دو تیم اشاره نمود و تاکید کرد: در گذشته کمک هایی به این تیم ها از قبیل هزینه و ایاب و ذهاب طرفداران، تبلیغات رایگان، اسکان ورزشکاران انجام شده است.

عاقل منش در پاسخ به فضای رسانه ای و مجازی و همچنین ارائه نامه ها و استشاد های مختلف از هیئت ها و باشگاه های متعدد مبنی بر اینکه ما را نیز مورد حمایت مالی قرار دهید، تصریح کرد: رقم های مشخصی در بودجه سال جاری برای کمک به تیم های ورزشی مصوب شده است و شهرداری با وجود مشکلات مالی تاکنون کمک های خوبی به این تیم ها داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه