English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

رشد ۸ برابری استفاده از دوچرخه های شهرداری نسبت به ۴ سال گذشته در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از رشد ۸ برابری استفاده از دوچرخه های شهرداری نسبت به ۴ سال گذشته خبر داد.

رشد ۸ برابری استفاده از دوچرخه های شهرداری نسبت به 4 سال گذشته در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا صلواتی اظهارکرد: در شهر اصفهان ۵۰ دوچرخه سرا با ۱۲۰۰ دوچرخه دایر شده و به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: قرار نیست ایستگاه های دوچرخه، سهم دوچرخه سواران را افزایش دهند بلکه در صدد گسترش فرهنگ سازی برای استفاده  هر چه بیشتر شهروندان از دوچرخه هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه طبق آخرین آمارها، استفاده از دوچرخه های شهرداری اصفهان نسبت به ۴ سال گذشته رشد ۸ برابری داشته است، گفت: در حال حاضر شرایط برای دوچرخه سواری شهروندان بهتر، جانمایی دوچرخه سراها مناسب تر وخدمات دوچرخه در دوچرخه سراها رایگان شده است.

وی تاکید کرد: سیاست ما این است که هر شهروند اصفهانی یک دوچرخه سوار باشد از این رو طرح «بفرمایید دوچرخه» را در شهر اصفهان اجرا کردیم.

صلواتی با اشاره به اینکه با اجرای طرح بفرمایید دوچرخه بیش از ۱۵ هزار دوچرخه در شهر اصفهان به فروش رفت، اظهارکرد: فاز دوم اجرای این طرح را با اولویت نهادها و ادارات، پیش می بریم تاکارمندان ادارات دولتی و خصوصی به دوچرخه سواری تشویث شده و سهم استفاده از دوچرخه را افزایش دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دغدغه مدیریت شهری اصفهان گسترش مسیرهای ایمن برای دوچرخه سواران در شهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه