English

تا پایان امسال؛

۳۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در هرمزگان بهره برداری می شود

استاندار هرمزگان گفت: تا پایان امسال ۳۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در هرمزگان تکمیل و بهره برداری می‌شود.

 ۳۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در هرمزگان بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی در نشست مدیریت راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که اولویت تکمیل با طرح‌هایی است که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت:بهره برداری مرحله نخست تصفیه خانه فاضلاب شهرستان رودان با ظرفیت ۷ هزار متر مکعب بهره برداری از 12 آبشیرین کن روستایی، هوشمند سازی کنتور ها‌ی کشاورزی و طرح‌های دیگر در حوزه انرژی و کشاورزی و شیلات از مهمترین این طرح هاست.

استاندار هرمزگان با اشاره به راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری در ساختمان بورس منطقه‌ای هرمزگان گفت: همه دستگاه ها‌ی اجرایی ملزم هستند تا یک نماینده تام الاختیار در این مرکز مستقر کرده و تمامی مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاران را تهیه و در اختیارشان قرار دهند.

همتی افزود: فرمانداران هر شهرستان نیز به این شبکه متصل و خودشان شخصا باید دریافت مجوز‌ها را پیگیری کنند.

وی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان را موظف کرد تا در زمینه توسعه بانکرینگ و مبارزه با قاچاق سوخت طرحی را در نشست بعدی اقتصاد مقاومتی ارائه کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به صید‌های ترال در آب‌های هرمزگان گفت:هیچ شرکت و افراد داخلی و خارجی حق صید ترال با دستگاه‌های مجهز به مکنده را ندارند.

همتی با تاکید بر اینکه؛ منابع صید آب‌های هرمزگان متعلق به صیادان بومی است، تصریح کرد: اداره شیلات موظف است در یک هفته گزارشی از شرکت‌های فعال در صید ترال به دبیرخانه اقتصاد مقاومتی ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه