English

رئیس آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

کتاب نظام‌نامه آموزشی ارتباطات و ناوبری هوایی ایران رونمایی شد

رئیس آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز کتاب نظام نامه آموزشی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با دستورالعمل‌های اجرایی فرایند حوزه آموزش رونمایی شد.

کتاب نظام‌نامه آموزشی ارتباطات و ناوبری هوایی ایران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی سنجه‌لی ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره  آموزشی در فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز کتاب نظام نامه آموزشی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با دستورالعمل های اجرایی فرایند حوزه آموزش رونمایی شد.

وی افزود: بنا داریم در حوزه آموزشی براساس استاندارد جهانی ایزو 10015 فعالیت‌های خود را انجام دهیم و براین اساس چهارمین کتاب نظام‌نامه در شرکت فرودگاهی در حوزه تخصصی تدوین شد.

رئیس آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره دوره‌های آموزشی تصریح کرد: در اجرای برگزاری دوره‌های آموزشی موفق بودیم و سالیانه 600 هزار نفر ساعت را در حوزه تخصصی شغلی و مدیریتی آموزش می‌دهیم و یکی از شرکت‌های پیشرو در امر آموزش هستیم و امید داریم با تکمیل و تداوم این دوره‌ها در سطح بین‌الملل به تراز خوبی برسیم.

آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان هم در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: کارگاه آموزشی تبیین سیاست‌های نظام آموزشی ویژه اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با حضور همکاران ستادی اداره کل و نیروهای ستادی 36 فرودگاه سراسر کشور به مدت 2 روز در فرودگاه گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: گرگان و فرودگاه آن ظرفیت و پتانسیل خوبی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تبدیل به قطب آموزشی دارد.

 سومین دوره آموزشی که در گرگان برگزار میشود

آذری تصریح کرد: در 8 ماه گذشته, این سومین دوره آموزشی است که در فرودگاه گرگان برگزار می‌شود و سعی داریم با این اتفاقات, فرودگاه گرگان به عنوان قطب آموزشی در حوزه شرکت‌های آموزشی نیز مطرح باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه