English

استاندار لرستان:تا وقوع حادثه به پدافند غیرعامل اعتقاد نداریم

استاندار لرستان در مانور پدافند غیرعامل استان، گفت: متاسفانه تا حادثه‌ای رخ ندهد به پدافند غیرعامل اعتقاد پیدا نمی‌کنیم.

استاندار لرستان:تا وقوع حادثه به پدافند غیرعامل اعتقاد نداریم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سیدموسی خادمی در مانور پدافند غیر عامل با گرامی‌داشت این هفته اظهار داشت: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده به وضعیتی برسیم که بتوانیم استانداردهای پدافند غیرعامل را در استان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با پدافند غیرعامل دچار مشکلاتی هستیم، افزود: در مقابل حوادث، بحران‌ها و سوانح طبیعی پدافند غیرعامل می‌تواند از آسیب‌ها بکاهد و این مهم با موضوع پیشگیری تفاوت دارد.

سید موسی خادمی ادامه داد: در پدافند غیرعامل قبل از وقوع اتفاقات پیش‌بینی و طراحی‌هایی می‌شود که حین آن دچار بحران نمی‌شویم و بنابراین موضوع بسیار مهمی است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در کشور آغاز شده که امیدواریم به حوزه فرهنگ‌سازی نیز توجه ویژه‌ای بشود.

وی با اشاره به اینکه تا حادثه‌ای رخ ندهد به موضوع پدافند غیرعامل اعتقاد پیدا نمی‌کنیم، تصریح کرد: متاسفانه حوادث گوناگون و زیادی در کشور به وقوع می‌پیوندد که امیدواریم همه افراد به این باور برسند که باید به این مقوله بها داده و آن را رعایت کنیم.

خادمی با اشاره به ضرورت برگزاری مانور پدافند غیرعامل گفت: وجود چنین برنامه‌هایی به حضور جوانان در اجرای بهتر اقدامات ویژه کمک کرده و باعث می‌شود روان‌تر و آسان‌تر این موضوعات در بدنه جامعه و سیستم‌های اجرایی پیگیری شوند.

به گفته خادمی با رعایت اصول پدافند غیرعامل آمادگی‌های لازم به وجود آمده و امیدواریم حداقل خسارات مالی و جانی را در سوانح داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه