English

خدانظر دریکوند:

آموزش و پرورش لرستان بستر مناسب برای مشارکت خیرین را فراهم می‌کند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با اعضای انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی فرهنگی (حامی)، با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مشارکت در آموزش و پرورش گفت:ما بستر مناسب برای مشارکت شما خیرین را فراهم می‌کنیم.

آموزش و پرورش لرستان بستر مناسب برای مشارکت خیرین را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، خدانظر دریکوند، آموزش و پرورش را موضوعی همگانی برشمرد و افزود : آموزش و پرورش برای انجام رسالت خود نیازمند مشارکت خیرین  حقیقی وحقوقی است و باید  تلاش شود تا زمینه این مشارکت و تعامل فراهم شود.

وی ادامه داد: هیچ مفهوم یا فرهنگی در جامعه نهادینه نخواهد شد؛ مگر اینکه از آموزش و پرورش و در دل مدارس آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با انجمن حامی، هدف تعلیم و تربیت را پرورش انسان خودباور و خداباور برشمرد و افزود:  بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که شهروندی مطلوب برای جامعه باشند.

وی صداقت و راستگویی، پرسشگری، خلاقیت و نوآوری را از شاخصه‌های انسان رشد یافته در مدارس عنوان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها برای انجام رسالت خود استفاده خواهد کرد.

وی در پایان از حضور خیرین در مناطق محروم و کم برخوردار تقدیر کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش، تعامل، هم افزایی و مشارکت با خیرین را تقویت و حمایت خواهد کرد.

بابکی نماینده انجمن حامی نیز در این دیدار گفت:  انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی (حامی ) سازمانی مردم نهاد و داوطلبانه است که بر پایه اعتماد عمومی و جذب کمک های مالی، معنوی و بشر دوستانه نیکوکاران و حمایت نیروهای متخصص با تکیه بر همراهان بومی تلاش می‌کند تا ضمن ساخت، بازسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و فرهنگی و همچنین نظارت و پشتیبانی در مناطق بسیار دور افتاده و محروم امکان تحصیل، ارتقاسطح کیفی آموزش و رشد فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان این مناطق فراهم آورد و فرصت‌های مناسب برای بروز توانایی‌های شخصی میسر ساخته و از استعدادهای این مناطق در جهت ایجاد زیر ساخت جامعه‌ای سالم و کارآمد بهره ببرد.

وی افزود:  بانیان انجمن تشکلی به وجود آورده اند که کمک‌های معنوی و مادی علاقه‌مندان را جمع‌آوری و سازماندهی کرده و با کارشناسی و نیاز سنجی صرف ساخت مدرسه در مناطق محروم می نماید .

وی به ساخت آموزشگاه خورشید در منطقه کاکاوند، خوابگاه دانش‌آموزی هفت چشمه و پشتیبانی آموزشی از دانش‌آموزان آموزشگاه امام سجاد(ع) منطقه کاکاوند اشاره کرد و گفت: در همین راستا، تاکنون 5200 بسته نوشت‌افزار نیز بین دانش‌آموزان این منطقه توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه