English

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مقاومت، فداکاری و شهادت کلید تمدن اسلامی است

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهادت، فداکاری و شهامت کلید دروازه‌های تمدن اسلامی است، گفت: باید این کلید را از دوران کودکی به دست نونهالان داد تا در این مسیر رشد کنند.

مقاومت، فداکاری و شهادت کلید تمدن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قطبی استفاده از حواس مختلف کودکان برای ارائه آموزش‌های مختلف را از راهکارهای ارائه آموزش به کودکان دانست و تصریح کرد: آموزش ما نباید صرفا محدود به کلاس باشد بلکه باید آموزش‌ها به صورت محیطی بوده و تمام حواس شخص را درگیر آموزش‌ها کرده و بتوانیم رشد فکری و فرهنگی و آموزشی ایجاد کنیم.

وی با تأکید به استفاده از روش‌های نوین برای انتقال مفاهیمی همچون ایثار و شهادت، خدا و حقیقت توسط مبلغان دینی، اظهار کرد: در حال حاضر 40 گروه نوین تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان فعال هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قطبی اظهار داشت: مرزبندی‌های جغرافیایی و تمامیت ارضی یک مرز است که محدودیت جغرافیایی دارد اما مبانی و مسائل گفتمانی مرزهایی هستند که محدودیت ندارند و در عرصه جهانی جاری می باشد.

وی  افزود : یکی از دسته‌های برتر ارزش‌های نمادین در ادبیات و منظومه معرفتی شیعه موضوع شهید است که سرمایه‌ای برای تربیت ‌نسل‌های بعدی می باشد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد : شهادت و شهید ارزشی والا و ماندگار شیعی برای نسل‌های بعدی است  بطوریکه شهید به درجه‌ای دست پیدا می‌کند که بر دل ها حاکم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه