English

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان:

بندرگاه خمیر مجوز زیست محیطی ندارد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان گفت: بندرگاه خمیر مجوز ساخت از سوی محیط زیست را ندارد و طرح آن نیازمند اصلاحات اعلام شده است.

بندرگاه خمیر مجوز زیست محیطی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مجید وفادار طی نشستی درخصوص مجوزهای زیست‌محیطی در محدوده سواحل، اظهار کرد: ما مخالف توسعه و انجام عملیات های عمرانی نیستیم، اما رعایت ضوابط کارشناسی مورد انتظار در حیطه محیط زیست ضروری است.

وی افزود: در ابتدای درخواست مجوز محیط زیست برای اجرای این پروژه، طرح مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا حدود 10 مورد اصلاح، به عنوان شرط های اجرای پروژه از سوی محیط زیست اعلام شد ه رعایت همه آنها برای صدور مجوزات لازم، ضروری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در ماه های ابتدایی سال جاری، یعنی اردیبهشت و مردادماه نیز دو نامه در راستای ضرورت تسریع در فرایند اجرای این پروژه به سازمان بنادر و دریانوردی که متولی ساخت بندرگاه خمیر است، ارسال کرده ایم و ما بجای آنها پیگیر اخذ مجوزها هستیم.

وفادار با تاکید بر اینکه معاون امور عمرانی استانداری نیز در جریان روند بررسی ها و موارد اصلاحی است، گفت: مجوز ساخت این پروژه در صورتی صادر می شود که موارد اعلام شده را اصلاح کنند.

این مقام مسئول از پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص اجرای این پروژه خبر داد و  گفت: ما آمادگی داریم در صورت رفع موارد خواسته شده، مجوزات لازم را صادر کرده تا ساخت آن شروع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه