English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از ۱۵۹ کیلوگرم تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف 159 کیلو و 850 گرم مواد مخدر تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 159 کیلوگرم تریاک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان حین گشت زنی در نوگنبد نایین به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار ماموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: بلافاصله ماموران به تعقیب خودروی مذکور پرداخته و سرانجام توانستند آن را متوقف کنند که در بازرسی از این خودرو مقدار 96کیلو و 500گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت نائین حین کنترل خودروهای عبوری طی بازرسی از یک دستگاه خودری ام وی ام مقدار 17 کیلوگرم تریاک را کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی در ادامه از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوسی که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود خبر داد و گفت: این فرد که مقدار 45 کیلو و 800 گرم تریاک را به طرز ماهرانه ای در داخل قوطی های کنسرو ذرت جاسازی کرده بود که با هوشیاری به موقع ماموران در عملی کردن نقشه خود ناکام ماند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در مجموع این سه عملیات تعداد دو دستگاه خودرو توقیف، چهار سوداگر مرگ دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی