English

همزمان با نهمین نمایشگاه سرمایه گذاری کیش؛

۱۷۵ فرصت سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان معرفی شد

معاون سرمایه گذاری و امور طرح های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان همزمان با افتتاح نهمین نمایشگاه سرمایه گذاری ایران در جزیره کیش از معرفی 175 فرصت سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان در این نمایشگاه خبر داد.

175 فرصت سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید امینی در رابطه با ویژگی های غرفه اصفهان دراین نمایشگاه گفت:معاونت سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی 175 فرصت سرمایه گذاری استان اصفهان را در حوزه گردشگری به بازدید کنندگان ارائه می کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه برای اولین بار معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با شناسائی 12 قطعه زمین بزرگ جهت ساخت هتل و تغییر کاربری آنها به گردشگری اقدام به معرفی آنها به فعالان اقتصادی بازدید کننده از نمایشگاه نموده است.

معاون سرمایه گذاری و امور طرح های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان یکی از اصلی ترین مراکز رشد و گسترش گردشگری ایران به شمار می رود تاکید کرد: با هماهنگی های به عمل آمده در مدت برگزاری نمایشگاه، نشستهای تخصصی آشنائی با فرصت های سرمایه گذاری در پهنه استان اصفهان ویژه علاقمندان و سرمایه گذاری گردشگری، در غرفه اصفهان برپا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه