English

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خبر داد:

کشف ۳۷کیلوگرم طلای خارجی در استان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطرنشان کرد: 37 کیلوگرم طلای خارجی نیز در استان کشف شد که ارزش آن بالغ بر 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 37کیلوگرم طلای خارجی در استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رضا میرزایی روز دوشنبه(8 آبان) در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که در استانداری تشکیل شد، به میزان کشفیات قاچاق در استان کردستان طی هفت ماهه سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: بیش از 291 هزار بطری مشروبات الکلی در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی به کشف 56 میلیون و 49 هزار نخ سیگار و افزایش 9 درصدی آن در مدت مذکور هم اشاره و عنوان کرد: همچنین چهار میلیون و 910 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی با 91 درصد افزایش، دو میلیون و 489 هزار قلم دارو با 15 درصد افزایش، 30 هزار و 528 دستگاه موبایل با 20 درصد افزایش و 215 هزار و 472 لیتر سوخت با 16 درصد افزایش از دیگر کشفیات هفت ماهه امسال در استان بوده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان ادامه داد: در مدت مذکور 229 هزار و 546 ثوب البسه با 25 درصد کاهش، 10 هزار و 828 دستگاه لوازم صوتی و تصویری با 92 درصد کاهش، دو هزار و 241 دستگاه لوازم خانگی با 41 درصد کاهش و 38 هزار و 690 کیلوگرم برنج با 60 درصد کاهش از جمله دیگر کشفیات قاچاق در استان بوده است.

وی تعداد کل پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق را سه هزار و 502 فقره عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

میرزایی عنوان کرد: همچنین دو هزار و 149 نفر در ارتباط با مسئله قاچاق در استان دستگیر شده اند که کاهش 18 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی از انهدام 37 باند قاچاق طی هفت ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطرنشان کرد: 37 کیلوگرم طلای خارجی نیز در استان کشف شد که ارزش آن بالغ بر 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه