English

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

مردم ایران همواره آمریکا را دشمن درجه یک خود می شمرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: مردم ایران عزیز اسلامی همواره آمریکا را دشمن درجه یک خود شمرده و به هیچ وجه در مقابل دشمنان خود بویژه آمریکای جنایتکار و ایادی آن در منطقه کوتاه نخواهد آمد.

مردم ایران همواره آمریکا را دشمن درجه یک خود می شمرند
به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در جلسه ای که به منظور اجرای ویژه برنامه رو ز 13 آبان  در محل اداره کل برگزار شد با اشاره به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و بد عهدی های این رزیم استکباری گفت: مردم ایران عزیز اسلامی همواره آمریکا را دشمن درجه یک خود شمرده و به هیچ وجه  در مقابل  دشمنان خود بویژه آمریکای جنایتکار و ایادی آن در منطقه کوتاه نخواهد آمد.

وی یوم الله 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی رایاد آور رشادت و غیرت دینی دانش آموزان  و دانشجویان پیرو خط امام در مقابله با توطئه های آمریکا دانست و گفت : دانش آموزان استان قم در این روز باشکوهتر از گذشنته  به خلق حماسه خواهند پرداخت و با فریادهای محکم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل  نفرت و انزجار خود را از آمریکا و ایادی دست نشانده آن نشان خواهند داد.

حمید رضاشیخ الاسلام تبیین مناسبت های 13 آبان از سوی مدیران و عوامل اجرایی و آموزشی مدارس برای دانش آموزان را ضروری برشمرد و گفت : ارتقای آگاهی دانش آموزان و جوانان عزیز نسبت به ددسیسه های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در اولویت برنامه های این روز ها قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم خوی و منش استکباری قدرت های پوشالی جهان بویژه آمریکا را علیه انقلاب اسلامی همیشگی  دانست و افزود : 3 حادثه تاریخی 13 آبان ماه در قبل از انقلاب 57  ناتوانی آمریکا در مقابل عظمت مردم بزرگ ایران را به خوبی نشان می دهد.

وی در ادامه سخنان خودعلت استمرار این دشمنی ها را قدرت بی نظیر و نفوذ چشمگیر معنوی انقلاب در کشورهای مختلف جهان و مقابله با سیاست های استکباری آنان دانست و بیان داشت :راهپیمایی روز 13 آبان نمایش استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل زر و زور خواهد بود و این ملت همدل و همراه و فرای همه سلایق در این روز با نشان دادن ماهیت استکباری آمریکا و ایادی آن  باردیگر نفرت و انزجار خود را از دشمنان اسلام  نشان خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان قم تمهیدات  لازم برای برگزاری برنامه ویژه این روز را فراهم نموده  است گفت : دانش آموزان  و دانشجویان استان به همراه خانواده های محترم و دبیران  و اساتید وظیفه شناس خود در این روز در تجمع بزرگ حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها شرکت خواهند کرد و نفرت عمیق  خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

شیخ الاسلام در پایان گفت : آموزش و پرورش استان قم همواره در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی تاکید داشته و از هموطنان عزیز نیز دعوت می نماید در مناسبت  روز 13 آبان ماه همراه با جامعه بزرگ دانش آموزی و دانشجویی دسیسه های استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران را نقش بر آب نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه