English

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان

یادواره شهدای دانش‌آموز لرستان برگزار شد

یادواره 907 شهید دانش‌موز استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون امور ایثارگران استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این یادواره با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان به‌ویژه 907 شهید دانش‌آموز لرستان و شهید حسین فهمیده گفت: عزت، اقتدار و صلابت کشور مرهون و مدیون شهیدانی است که به خاطر دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و حفظ امنیت کشور از جان عزیز خود گذشتند تا ما امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

خدانظر دریکوند افزود: دومین یادواره شهدای دانش‌آموز، پاسداشت شهیدانی است که با وجود صغر سن به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و با خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی تأکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که ماهم فرزندان این انقلاب و ادامه‌دهنده راه بسیجیان و رزمندگان دیروز هستیم و حاضریم برای پایداری کشور، نظام و انقلاب از همه هستی خود چشم‌پوشی کنیم تا نگاه اجانب به سرزمین پاک ایران دوخته نشود.

دریکوند به نقش‌آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در جبهه‌های حق علیه باطل دانش آموزان نوجوان 13 ساله کم نبودند که برای دفاع از کیان کشور دوشادوش سایر رزمندگان حرکت و رزم آفرینی کردند.

وی بر این نکته تاکید کرد که سنگر امروز کشور، سنگر مجاهدت علمی، فرهنگی و پژوهشی است و دانش آموزان باید با درس خواندن؛ مطالعه، تحقیق، پژوهش در صحنه‌های علمی و فناوری تلاش کنند تا به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود با اشاره به روز 13 آبان، روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی به خاطر دفاع از آرمان‌های شهیدان و لبیک‌گویی به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب با انسجام و برادری با حضور بانشاط و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان پاسخ دندان‌شکنی را به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.

تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس شاهد استان بخش دیگری از این یادواره بود که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، مشاور استاندار در امور شاهد و ایثارگران و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان خرم‌آباد اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی