English

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت:

سیزده هکتار از جنگل های سراوان بر اثر دپوی زباله نابود شده است

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: جنگل های سراوان یک منابع طبیعی و خدادادی است که بر اثر بی مبالاتی و سوء مدیریت در گذشته به یک بحران تبدیل شده است.

سیزده هکتار از جنگل های سراوان بر اثر دپوی زباله نابود شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد اظهار کرد: تا کنون جلسات متعددی در  خصوص سراوان برگزار شده است اما متاسفانه هنوز اقدام موثری در خصوص سراوان انجام نشده است. 

وی با اشاره به شرح خدمات مربوط به سازمان پسماند شهرداری رشت در خصوص سراوان تصریح کرد: با توجه به نقشی که شهرداری رشت در مباحث مختلف در این زمینه بر عهده دارد نیاز به خرید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته  به منظور ساماندهی بهداشتی زباله جهت کاهش آلودگی احساس می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت افزود: دستگاه زباله سوز سراوان باید هر چه سریعتر خریداری و جانمایی شود و برای تحقق این مهم نیازمند اعتبارات دولتی هستیم.

وی با اذعان به اینکه متاسفانه تا کنون تنها ده میلیارد تومان بابت خرید دستگاه زباله سوز سراوان از سوی دولت اختصاص یافته است گفت: این در حالی است که نوشهر و ساری کل اعتبارات زباله سوز خود را دریافت کرده اند.

شیرزاد در خاتمه خواستار تشکیل جلسه ای با حضور استاندار گیلان و کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت به منظور رفع مشکل سراوان شد و بیان کرد: رانش زباله، هجوم مگس و هزاران مشکل دیگر که برای ساکنین سراوان از انباشت زباله ها منشا گرفته است باید به زودی برطرف شود و در غیر این صورت شاهد فاجعه زیست محیطی و انسانی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه