English

شهردار رشت:

گشت های ساختمانی باید افزایش پیدا کند /شناسایی سکونتگاههای غیر رسمی

شهردار رشت در کمیسیون عمران شورای شهر گفت: سکونتگاه های غیر رسمی باید کاملا شناسایی شود و شهرداری باید نظارتش را در این بخش افزایش دهد.

گشت های ساختمانی باید افزایش پیدا کند /شناسایی سکونتگاههای غیر رسمی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی در این جلسه اظهار کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در اکثر شهرهای کشور از جمله سکونتگاههای غیر رسمی و املاکی که دارای سند نیستند مطرح است.

مسعود نصرتی افزود: سکونتگاههای غیر رسمی باید کاملا شناسایی شود و شهرداری باید نظارتش را در این بخش افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه باید گشت های ساختمانی باید افزایش پیدا کند بیان کرد:  بنده معتقدم اگر شهرداری امور را محکم پیگیری کند یقینا نباید مشکلی ایجاد شود و همه چیز قانونمند خواهد شد.

نصرتی با اذعان به اینکه باید به ساخت و سازهای نسقی امتیاز آب، برق و... بدهیم تصریح کرد: اگر موفق شویم به اینگونه ساخت و سازها امتیاز بدهیم و به صاحبان نسق با یک شرط و شروطی امتیاز بدهیم یقینا بخش عمده ای از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: بنده معتقدم برای چنین ساخت و سازهایی پروانه صادر کنیم و همزمان سکونتگاه های غیر رسمی از همه لحاظ تحت کنترل قرار بگیرد.

شهردار رشت افزود: معتقدم اگر به مردم امتیاز بدهیم آنها هم حاضر به همکاری خواهند بود.

شهردار رشت اظهار کرد: چون در اینکار در بخش های متولی، مجوز دادن و... شهرداری رشت مسئولیت دارد بنابراین تقاضا دارم فرصت ده روزه ای به منظور بررسی و ارائه راهکارهای اصولی داشته باشیم.

نصرتی افزود: در این موضوع از همه نظریات استفاده خواهیم کرد و بعد از ایجاد ضوابط و بررسی همه جانبه، امور را به دفاتر تسهیل گری خواهیم سپرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه