English

ماجرای زخمی شدن مامور حراست دانشگاه شهید چمران اهواز چیست؟

مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز زخمی شدن مامور حراست این دانشگاه توسط ضاربان را تایید و انگیزه ضاربان را نامشخص اعلام کرد.

ماجرای زخمی شدن مامور حراست دانشگاه شهید چمران اهواز چیست؟

 به گزراش خبرگزرای موج خوزستان٬ وحید بابادی گفت: در ساعت 45 دقیقه بامداد روز شنبه ششم آبان‌ماه، وحید رمضانی، مامور حراست این دانشگاه دو فرد مشکوک را در محوطه دانشکده علوم ورزشی دانشگاه مشاهده می‌کند.

وی افزود: این مامور پس از تعقیب این افراد با آن‌ها درگیر شده و یکی از آن‌ها وی را از ناحیه چپ سینه مورد ضرب تیزبر قرار می‌دهد و سپس ضاربان از محل متواری می‌شوند. رمضانی این اتفاق را به مرکز حراست اطلاع‌رسانی می‌کند و ماموران 110 و اورژانس بلافاصله خود را به محل حادثه می‌رسانند.

مدیر اداره حراست دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: این مامور به بیمارستان انتقال یافته و اقدامات درمانی برای وی انجام و در ساعت سه بامداد مرخص می‌شود و اکنون در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد.

بابادی گفت: علت ورود این افراد به دانشگاه مشخص نیست و تحقیقات در این باره توسط نیروی انتظامی در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا

    خب واسه چی یه سلاحی واسه محافظت ازخودشون بهشون نمیدین بندگان خدافقط وظیفشون محافظت کردن ازدانشگاس واستاداودانشجوهاس پس جون خودشون چی ایناهم انسان هستن .الان اگرواس یکی ازدانشجوهااتفاق افتاده بودخبرش تااونوردنیارفته بودالان که پای جون یه انسان درمیون هیچکس پاسخگونیست حتی رییس دانشگاه هم نیستش ولی واسه خوابگاه دخترادرصحنه حضورداشتن ولی الان نیستش که حال این بیچاره روبپرسه.نصف بیشتراین بیچاره ها حتی قراردادی هم نیستن لطفا فکری بحال این بندگان خداهم بکنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه