English

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

اجرای برنامه تدبیر در ۶۴۵ مدرسه استان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در سومین سال اجرای برنامه تدبیر در 645 مدرسه ابتدایی به منظور ارتقای عملکرد مدیریت مدرسه اجرا می شود.

اجرای برنامه تدبیر در 645 مدرسه استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیروس محمدی با اعلام این خبر گفت: برنامه تدبیر در گام های خود ارزیابی اولیه، خود ارزیابی فرآیندی، خود ارزیابی پایانی و ارزیابی بیرونی (توسط کارشناسان آموزش ابتدایی ) انجام می شود.

 وی با اشاره به نحوه اجرای ارزیابی مدیران مدارس، اظهار کرد: برنامه تدبیر در مدارسی که دارای مدیر مستقل باشند، انجام می شود و عملکرد مدیران مدرسه بر اساس عملکردشان  در طول سال تحصیلی و همچنین میزان تحقق اهداف از پیش تعیین شده، سنجیده می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: برنامه تدبیر بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و با هدف اصلاح و ارتقای عملکرد مدیریت مدرسه و در نتیجه دستیابی به حیات طیبه به عنوان محور اصلی نقشه راهبردی آموزش و پرورش اجرا می شود.

محمدی با اشاره به مزایای این برنامه گفت: تفکر استراتژیک، تنظیم برنامه سالانه، هدایت و رهبری آموزشی و نظارت بر حسن اجرای آن  از جمله ویژگی های این برنامه است.

برنامه تدبیر از سال تحصیلی 95_ 94  در 260 مدرسه ابتدایی گیلان آغاز شد و امسال در 645 مدرسه استان اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه