English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اصفهان شنبه هفته آینده همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جعفر عسگری در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: 13 آبان نماد وحدت و یکپارچگی بوده که مواضع تمام مسوولان نیز در مقابله با استکبار و عدم اعتماد به دشمن یکسان و همسو است، در این راستا حضور در صحنه‌ها نیز دستاوردهای زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشته که نباید از این دستاوردها غافل شویم.

وی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌ها  موجب عصبانیت دشمن است که در این راستا درک شرایط کنونی منطقه نیز می‌طلبد که با احساس مسوولیت کامل در صحنه‌ها حضور داشته باشیم که حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و روحانیون نیز دارای اثرات مثبت است.

عسگری بیان کرد: ستاد برگزاری 13 آبان از 11 کمیته تشکیل شده که بدین وسیله با بهره‌مندی کامل حق مطلب ارائه شود، این در حالی است که این مراسم‌ها خود نظیر یک کلاس درس هستند که سبب ایجاد بصیرت در میان ملت شده و این تاثیرات نیز نباید نادیده گرفته شود.

وی گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور در ساعت 9:30 و در میدان انقلاب اسلامی آغاز شده که در طول این مراسم نیز برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان درباره مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران از میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل و خیابان پاسداران (باغ گلدسته) به سوی چهارراه آمادگاه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه