English

سرمربی تیم بسکتبال نادر شیمی قم:

سطح رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان بالاتر از سال های گذشته است

سرمربی تیم بسکتبال نادر شیمی قم گفت: مسابقات لیگ برتر بسکتبال امسال دارای سطح بالاتری نسبت به سال های گذشته است و همه تیم ها با جذب بازیکنان خوب به دنبال صعود به مرحله بالاتر می باشند.

سطح رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان بالاتر از سال های گذشته است

سرمربی تیم بسکتبال نادر شیمی قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم گفت: مسابقات لیگ برتر بسکتبال امسال سطح آن بالاتر از سال های گذشته دارد و همه تیم ها با برنامه و با جذب بازیکنان خوب به دنبال صعود به مرحله بالاتر می باشند

وی گفت: این رقابت ها که با شرکت 10 تیم در دو گروه از مهر سال جاری شروع شده و تیم ها همه بدنبال بهترین نتایج هستند وتیم قم توانسته در هفته دوم به نتایج درخور توجهی دست یابد و با دو پیروزی در برابر تیم های بال شیراز و حسینی تهران خود را در رده سوم جدول قرار دهد.

نسیرین فدایی افزود: تیم بسکتبال نادرشیمی قم با بازیکنان خوب، قصد داریم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر به مقام خوبی دست یابیم.

وی گفت: با توجه به این که تیم بسکتبال خانم ها نادرشیمی قم برای نخستین بار  در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارد نیازمند حمایت مردم، تماشاگران و مسوولان می باشیم.

سرمربی نادرشیمی گفت:سعی کردیم ازبازیکنان قمی که در این سطح هستند برای عضویت این تیم جذب کنیم و با توجه به اینکه همه تیم ها بهترین بازیکنان راجذب کرده اند مانیز از استان های تهران، همدان و زنجان چندبازیکن به خدمت گرفته ایم، و درصورت صعود به مرحله بعد 1 سهمیه نیز برای جذب بازیکن خارجی خالی گذاشتیم.

وی در پایان اظهار داشت: از حمایت های مدیرعامل نادرشیمی آقای نادری و مدیران ورزش و جوانان استان قم تقدیر و ابراز امیدواری کرد که تیم بانوان قم در لیگ بسکتبال کشور بتواند مقامی خوبی کسب نماید.

تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم تاکنون در لیگ دسته یک کشوری حضور داشته و امسال نخستین شانس خود را درلیگ برتر امتحان خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه