English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

شهدا با پشت پا زدن به وابستگی های دنیا به عشق معنوی دست یافتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مدافعان حرم مدافعان اسلام راستین و مبارزه کنندگان با اسلام دروغین و مدافعان از حریم اهل بیت (ع) هستند.

شهدا با پشت پا زدن به وابستگی های دنیا به عشق معنوی دست یافتند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو افزود: وصایای ایشان را که مروری کنیم سرشار از آیات قرآنی و روایات اهل بیت (ع) و سفارش بر ایستادگی و مقاومت است.

وی اضافه کرد: شهدا با پشت پا زدن به همه وابستگی های دنیا،‌ به عشق معنوی دست یافتند و با معبود معامله کردند و با درس گیری از مکتب عاشورا ‌جان خویش بخشیدند تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده بماند و باری دیگر دشمنان اسلام شکست سختی را در جبهه ای دیگر تجربه کنند.

سردار جواد هاشمی اظهار داشت: اگر این ایستادگی های غیور مردان مدافع دین و حرم و حریم اهل بیت (ع) نبود امروز دشمنان جسورانه نقشه های پلید خویش را گسترده ساخته و تکفیریها را بعنوان نمایندگان اسلام و اسلام را دینی خشن به دنیا معرفی می کردند.اما خونهای پاک شهدای شما باعث شد تا تفکر پلید داعش در نطفه خفه شود و بیداری اسلامی بیش از گذشته گسترده گردد.

وی تاکید کرد: امروز شهدای مدافع حرم الگوهای عملی ایثار و شهادت طلبی برای نسل جوان هستند تا بدانند امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثار و از جان گذشتگی چه کسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی