English

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کردستان:

اختصاص مبلغ ۲۸.۱میلیاردتومان اعتباربه پروژه مهرگان

مدیر مخابرات منطقه کردستان به اجرای پروژه مهرگان با اعتباری بالغ بر 28.1میلیارد ریال در استان اشاره کرد و گفت: با اجرای موفق این پروژه توانستیم بسترسازی بیش از 20 هزار پورت را فراهم کنیم.

اختصاص مبلغ 28.1میلیاردتومان اعتباربه پروژه مهرگان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، آزاد حکمت، در جلسه شورای مدیران و بررسی عملکرد شش ماهه اول سال با مدیران ستادی و روسای شهرستان های استان اظهار کرد: پاسخگویی به موقع به نیازهای ارتباطی و مخابراتی و کاهش زمان رفع خرابی مشکلات مخابراتی مشترکان از وظایف اصلی و اولویت دار مخابرات منطقه است.

وی با اعلام عملکرد مخابرات منطقه در بخش های مختلف از جمله تلفن همراه و ثابت، دیتا در نیمه اول سال جاری افزود : خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و همکاری پرسنل مخابرات در سطح استان توانستیم اقدامات خوبی را در راستای ارتقا خدمات و زیرساخت های مخابراتی استان انجام دهیم.

حکمت به اجرای پروژه مهرگان با اعتباری بالغ بر 28.1میلیارد ریال در استان اشاره و اعلام کرد: با اجرای موفق این پروژه توانستیم بسترسازی بیش از 20 هزار پورت را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز مخابراتی حق مشترکان است، افزود: با بکارگیری تمام توان، تلاش، و پتانسیل های فنی و حتی جغرافیایی استان توانستیم جزو استان‌های موفق در واگذاری سرویس FTTH در ارتباط با تلفن ثابت و همراه باشیم و زمینه استفاده از پیشرفته‌ترین سرویس‌ها و تکنولوژی‌های مخابراتی دنیا را برای مشتریان فراهم نماییم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح تانوما در سطح شرکت مخابرات ایران و اجرای طرح‌های FTTH در سطح استان‌ها، ارائه انواع خدمات ارتباطی از جمله صوت، داده و تصویر بر یک بستر واحد است، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با اجرای این طرح، بیشتر از گذشته رضایت مشتریان را در حوزه های ارتباطی و مخابراتی جلب کنیم.

دکتر حکمت همچنین پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در مخابرات منطقه کردستان را یادآور شد و افزود: با بهره گیری از صنعت تبلیغات برای اجرای کمپین ها و ارائه خدمات مخابراتی می توانیم توجه مشتریان را در استان به خود معطوف سازیم.

جلسه شرکت مخابرات

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه هر چه مشتریان ما در سطح استان افزایش یابند کسب درآمد و سود پایدار مخابرات بیشتر می شود، تصریح کرد: استفاده از تبلیغات محیطی و بصری یکی از راه های جذب مشریان کلان است که نباید از آن غافل شویم.

وی در ادامه تعامل با سازمانها، دستگاهها و نهادهای مرتبط با فعالیت و خدمات مخابرات را از سوی مدیران و روسای ادارات مخابرات در شهرستانها را لازم و ضروری خواند و افزود: برقراری ارتباط دوسویه با دستگاه‌های خدمات نهاد در قالب برنامه های کارشناسی و طرح ریزی شده می تواند در پیشبرد اهداف مخابراتی موثر باشد.

حکمت افزود: خوشبختانه تعامل، همکاری و پشتیبانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، مسولان ارشد استانی و فرمانداران شهرستانها با مجموعه مخابرات چشمگیر و ستودنی است که از تک تک این حامیان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری های دوسویه این روند تداوم داشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان از زحمات، تلاش و پیگیری های دلسوزانه ی مدیران ستادی و روسای ادارات مخابرات در شهرستانها و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدوارم شاهد تلاش و فعالیت بیش از پیش شما در این حوزه باشیم چرا که این مهم در تحقق اهداف ، ارتقاء خدمات مخابراتی و رضایت مشتریان نقش بسزایی دارد.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این جلسه مدیران ستادی و روسای ادارات مخابرات در شهرستانهای استان به بیان عملکرد و مشکلات کاری در حوزه خود پرداختند که مدیر مخابرات منطقه کردستان با سعه صدر به تک تک موضوعات مطرح شده و رفع مشکلات موجود توجه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه