English

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۲ نقطه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۲ نقطه این استان با شعار غیرت انقلابی برگزار می شود.

راهپیمایی 13 آبان در 22 نقطه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع قبل از ظهر امروز در نشست برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و به اشتباه فقط به عنوان روز دانش آموز از آن یاد می کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا مصداق اتم استکبار است، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (رضوان الله تعالی علیه) نام گذاری شده و مختص به قشر خاصی نیست.

خاضع با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعاری کلیدی و مبنای قرآنی دارد، یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پیروی از آیات قرآن و فریاد«هیهات من الذله» هیچ گاه زیربار ظلم نرفته و نخواهد رفت.

این مسوول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در مقطع حساسی از تاریخ قرار دارد، اضافه کرد: ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای تبلیغ روحیه استکبار ستیزی ملت ایران محسوب می شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه ۱۳ آبان هویت استکبار ستیزی ملت ایران را برجسته کرد، ادامه داد: این روز فرصتی برای اعلام مواضع در برابر زیاده خواهی های آمریکاست.

خاضع خواستار تشکیل کمیته های مختلف با مسئولیت دستگاه های مربوطه شد و ابراز داشت: کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری با مسئولیت شهرداری یاسوج و کمیته ارتبشاطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیمای استان تشکیل می شود.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امنیتی و انتظامی با مسوولیت استانداری برگزار می شود، اضافه کرد: کمیته دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج و کمیته دانش آموزی نیز با مسئولیت آموزش و پرورش استان تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته طلاب و روحانیون با مسئولیت حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات تشکیل می شود، اظهار داشت: کمیته تشکل های مردمی نیز با سپاه فتح و فضای مجازی نیز با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود.

خاضع از دستگاه هایی که با سازمان های مردم نهاد در ارتباط هستند خواست، زمینه مشارکت آنها را در این روز ملی فراهم کنند.

این مسوول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های به صورت مردمی، یادآور شد: ضرورت دارد همه دستگاه ها از ظرفیت ارزشمند خود جهت برگزاری باشکوه این روز ملی استفاده کنند.

وی تبلیغات محیطی و تهیه نمادهای مخصوص ۱۳ آبان را مهم دانست و ادامه داد: تولید، پوشش خبری برنامه ها توسط صدا و سیما و اصحاب رسانه و همچنین برگزاری کرسی استکبار ستیزی در دانشگاه ها و مدارس در زمینه نقش آمریکا در جنایت های مختلف یک ضرورت است.

خاضع برگزاری نمایشگاه با موضوع استکبار ستیزی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری، تولید آثار خلاقانه مردمی، برگزاری نشست های شعر و خاطره، تبیین دشمن شناسی و استکبار ستیزی در فضای مجازی، اجرای برنامه های مختلف ورزشی و تبیین مواضع نظام در برابر استکبار از طریق ظرفیت روحانیون مستقر و هجرت توسط کانون های فرهنگی مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر افراد را از جمله برنامه های پیشنهادی به منظور روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست این ذهنیت که روز ۱۳ آبان فقط مختص به روز دانش آموز است را اصلاح و علاوه بر روز دانش آموز، اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را یادآوری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه