English

ارائه ۱۲۰ طرح از اصفهان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

اتاق بازرگانی اصفهان در نهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که در کیش برگزار می‌شود، ۱۲۰ طرح سرمایه‌گذاری با عنوان «اصفهان مقصد جدید سرمایه‌گذاران» با همکاری سازمان‌های دولتی ارائه می‌کند.

ارائه 120 طرح از اصفهان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

به گزارش خبرگزاری موج از  اصفهان، دبیر کمیسیون حمایت از سرمایه‌گذاری، تأمین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان در این نمایشگاه در قالب فضایی 300 متری طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، خدمات فنی و مهندسی و ساختمان را ارائه می‌کند.

بهمن پرویزی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی، استانداری اصفهان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان، شهرداری خمینی‌شهر و هفت شرکت بخش خصوصی در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی برای دومین سال متوالی است که در این نمایشگاه با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شرکت می‌کند.

نهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با همراه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی 8 الی 11 آبان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برپا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی