English

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه شواری هماهنگی بانک ها:

تدبیری اتخاذ شود تا تسهیلات دریافتی در زمینه تولید و اشتغال هزینه گردد

فرماندار آستانه در جلسه شواری هماهنگی بانک ها با بیان اینکه برای اعطای تسهیلات به افراد متقاضی کارشناسی دقیق از سوی ادارات مربوطه و بانک ها صورت گرفته تا تسهیلات دریافتی در زمینه تولید و اشتغال هزینه گردد و وام گیرنده در پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه نشده و سایرین نیز بتوانند از این نوع تسهیلات بهره مند شوند.

تدبیری اتخاذ شود تا تسهیلات دریافتی در زمینه تولید و اشتغال هزینه گردد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رحیم حیدری با اشاره به شرایط  اقتصادی کشور، استان و شهرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی همه ما موظیم  بواسطه حسی که به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم داریم یک نوع حرکتی بالاتر از وظیفه انجام دهیم، در این صورت میتوان با حرکت رو به جلو مشکلات مردم را حل نمود.

حیدری گفت: در دی ماه سال گذشته  33 درصد پیشرفت در زمینه اعطاء وامهای اشتغال زایی در آستانه اشرفیه داشتیم اما بعد از آن با عنایت خداوند متعال طی بازه زمانی سه ماهه توانستیم به موفقیت بالای  96 درصد دست یابیم. و این نشان دهنده آنست که اگر فهم و درک صحیح به موضوعات داشته باشیم مسایل و مشکلات حل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: در حال حاضر برای رفع  معضل بیکاری در شهرستان نمی توان انتظار داشت با راه اندازی صنعتی سبب اشتغالزایی نیروهای بیکار شویم و اجرایی کردن این موضوع نیازمند زمان طولانی است.

حیدر ی افزود: به همین جهت یک روش برای آنکه ما بتوانیم به موضوع اشتغال برسیم آن است که نهادها و اداراتی که این کار را انجام می دهند این موضوع را ارزش گذاری کرده و در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

حیدری گفت : باید تدبیری اتخاذ گردد که فرد بیکار در آینده تبدیل به فرد بیکار بدهکار نشود به این صورت که بایستی باید در زمینه اعطاء تسهیلات به  افراد  متقاضی کارشناسی دقیق از سوی ادارات مربوطه و بانک ها صورت گرفته تا تسهیلات دریافتی در زمینه تولید و اشتغال هزینه گردد و وام گیرنده در پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه نشده و سایرین نیز بتوانند از این نوع تسهیلات بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با توجه به رویکرد جدید استاندار گیلان در خصوص ارائه برنامه ها و طرح ها توسط ادارات کل و سیستم های بانکی ظرف مدت 21 روز از مدیران شهرستان خواست با عوامل زیر مجموعه خود جلسات هم اندیشی برگزار و برنامه ها و ایده های خود را به ادارات بالادستی خود اعلام  دارند.

حیدری خاطر نشان کرد: در این صورت خواسته ها و طرح های پیشنهادی شما در زمینه رفع مشکلات اقتصادی شهرستان در برنامه ریزی استان لحاظ و در نهایت برنامه ریزی انجام شده سازگار با نیازهای شما و رفع بسیاری از مشکلات شهرستان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه