English

مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تولید بولتن «سرو سایه فکن» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بولتن «سرو سایه فکن» ویژه کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) حاوی سخنان مراجع و علمای حوزه در خصوص آن مجاهد نستوه در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد چاپ و منتشر شد.

تولید بولتن «سرو سایه فکن» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، محسن خرامین عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بولتن به مناسبت پنجمین سال درگذشت آن عالم ربانی و همزمان با اولین کنگره بزرگداشت ایشان در یاسوج تهیه و در این کنگره میان شرکت کنندگان توزیع شد.

مدیر واحد روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزود: در ابتدای این بولتن پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم آیت الله ملک حسینی آمده است که در آن مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم و تلاش برای تعلیم وتربیت متعلمان و جویندگان از خصوصیات بارز آیت الله ملک حسینی عنوان شده است.

وی اظهار داشت: در این بولتن به زندگی نامه مرحوم و به‌ویژه اتفاقات مربوط به مبارزات انقلابی ایشان و ارتباط نزدیک با مردم جنوب کشور به طور مختصر پرداخته شده است.

 خرامین در پایان گفت: در این بولتن پیام و نظرات آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله العظمی گرگانی، آیت الله بهشتی، آیت الله میلانی، آیت الله علوی بروجردی، آیت الله بحر العلوم میردامادی و آیت الله مهدی پور راجع به شخصیت علمی، فقهی و انقلابی آیت الله ملک حسینی (ره) آمده است.

گفتنی است آیت الله ملک حسینی پدر شهید و از مبارزان انقلاب اسلامی و شاگردان مبرز حضرت امام خمینی (ره) بودند که بعد از انقلاب اسلامی نیز نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه