English

استاندار خوزستان درخصوص قطع هرگونه خدمات واحدهای صنعتی:

هماهنگی کلیه دستگاههای اجرای با سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان

استاندار خوزستان گفت: کلیه دستگاههای خدمات رسان قبل از قطع هرگونه خدمات خود به واحدهای صنعتی استان با سازمان صنعت، معدن و تجارت هماهنگی لازم را انجام دهند.

هماهنگی کلیه دستگاههای اجرای با سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان

به گزارش خبرگزرای موج خوزستان، در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی واحدهای صنعتی استان به کلیه دستگاههای خدمات رسان نورالله حسن زاده رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان ضمن بررسی و بیان مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی استان و ارائه راهکارهایی در این خصوص بر لزوم هماهنگی دستگاههای خدمات رسان با کارگروه تسهیل استان تاکید نمود و افزود: امیدواریم تا با رفع موانع تولیدی واحدهای صنعتی و توانمند سازی شرکت ها به ادامه حیات و فعالیت آنها کمک نموده و شاهد رونق اقتصادی استان باشیم.

حسن زاده تصریح کرد: تاکنون حدود 96 جلسه طرح رونق و تامین مالی سال 96 مربوط به واحدهای صنعتی تشکیل گردیده که در این خصوص حدود 355 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از مجموع 264 درخواست تسهیلات در بخش صنعت 18 مورد منجر به پرداخت تسهیلات شده است گفت: از مجموع 264 درخواست برای دریافت تسهیلات 213 مورد در کمیته کارشناسی تصویب شده و مابقی یا در انتظار تکمیل مدارک هستند و یا در حال معرفی به بانک می باشند که امیدواریم با همکاری بانکهای عامل در تسریع و تسهیل واگذاری تسهیلات این رقم افزایش یابد

استاندار خوزستان در این جلسه اظهار کرد : کلیه دستگاههای خدمات رسان استان مکلفند قبل از قطع هرگونه خدمات خود به واحدهای صنعتی استان به منظور جلوگیری از خسارت احتمالی به بخش تولید با سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان و همچنین معاونت امور اقتصادی استانداری هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به تصویب چندباره در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، قبل از قطع خدمات خود به واحدهای صنعتی با کارگروه ستاد تسهیل هماهنگی های لازم را انجام دهند.

شریعتی افزود: تلاش می کنیم واحدهای تولیدی و صنعتی استان خوزستان حمایت شوند تا توسعه و رونق اقتصادی و به دنبال آن اشتغال در استان ایجاد گردد.

گفتنی است؛ در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان مطرح و در هر مورد تصمیماتی اتخاذ گردید همچنین در پایان جلسه تعداد 108 درخواست تسهیلات واحدهای تولیدی بخش صنعت و کشاورزی که قبلا در جلسات کمیته کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته بود مطرح و با اعطای تسهیلات به آنها موافقت گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی