English

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۴۴ حلقه چاه غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد باید مسدود شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از بحران کمبود آب باید تعداد یک هزار و 144 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شود.

1144 حلقه چاه غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد باید مسدود شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در همایش مصون‌سازی زیرساخت‌های توسعه کالبدی استان با رویکرد پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر خشکسالی و کاهش آب‌‌های زیرزمینی پر آب‌ترین استان کشور را تهدید می‌کند که برای جلوگیری از ادامه این بحران تعداد یک هزار و 144 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 60 برنامه در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: 11 هزار جلد کتاب در جهت آشنایی دانش‌آموزان با حوزه پدافند غیرعامل در مدارس استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: یک درصد اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها باید در بحث پدافند غیرعامل اختصاص داده شود که این نشان دهنده اهمیت موضوع است، ضمن اینکه تمامی پروژه‌ها باید پیوست پدافند غیرعامل را داشته باشند که در غیر اینصورت مدیر وقت باید پاسخگوی حادثه و خسارت به وجود آمده در نتیجه عدم توجه به پدافند غیرعامل است.

این مسوول عنوان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان طراحی شده که این طرح به عنوان چراغ راه و هدایت مدیران است، در این طرح تمامی دارایی‌ها، امکانات، تهدیدات و آسیب‌های حوزه پدافند غیرعامل دیده شده است.

کناری از عدم رعایت سطح تراکم در ساخت و سازهای شهر یاسوج انتقاد کرد و گفت: سازه‌های موقت و غیر ایمن جان مردم را تهدید می‌کند که متاسفانه شاهد افزایش این سازه‌های موقت هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران، پدافند غیرعامل را از دستگاه‌ها و ساختمان‌های کاری خود آغاز کنند، افزود: چرا کسی جلوی افزایش سازه‌های غیر ایمن و حاشیه‌نشینی را نمی‌گیرد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه