English

آیین استقبال از شهید آقاشریعتی در گرگان

پایان رسیدن انتظار ۳۱ ساله خانواده "شهید آقاشریعتی"

پیکر مطهر "شهید مهدی آقاشریعتی" پس از ۳۱ سال به آغوش گرم خانواده بازگشت و امروز مردم استان گلستان میزبان این شهید بودند.

 پایان رسیدن انتظار ۳۱ ساله خانواده "شهید آقاشریعتی"

به گزارش خبرگزاری موج، آیین استقبال از شهید غواص تازه تفحص شده مهدی آقاشریعتی عصر امروز در گرگان برگزار شد و این شهید بزرگوار بر روی دستان پرمحبت مردم ولایتمدار گرگان مورد استقبال قرار گرفت.

امروز نسل جوان شهرستان گرگان با حضور در آیین استقبال این شهید بزرگوار نشان دادند که راه شهدا را فراموش نمی‎کنند و برخی از افراد نیز پس از 31 سال یاد دوست و قهرمان امروز شهر ما "شهید آقا شریعتی" افتاند و با گرمی تمام حتی در زیر بارش‎های پاییزی این شهید بزرگوار را بر روی دستانشان مورد استقبال قرار دادند.

خواهر شهید آقا شریعتی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: 31 سال منتظر این شهید بزرگوار بودیم و امروز انتظار ما به پایان رسید و از وجود این شهید بزرگوار که به ملکت و اسلام خدمت کرده خدا را شاکر هستیم.

وی تصریح کرد: این شهید افتخار ما است و به این مملکت و وجود رهبر انقلاب اسلامی افتخار می‎کنیم و اعتقاد داریم که این انقلاب و این مملکت متعلق به همه است و شهدای این سرزمین فرزندان یک ملت هستند.

این خواهر شهید ضمن قدردانی از مردم گرگان تاکید کرد: امید داریم به برکت این شهید بزرگوار، اسلام و انقلاب پایدار بماند و ملت ایران همان‌طور که به شهدای‌شان افتخار می‎کنند در مسیر اهداف آنها نیز گام بردارند.

همسر شهید آقا شریعتی افزود: چشم مردم گرگان بعد از 31 سال به جمال شهید آقاشریعتی روشن شد و باید از حضور این شهید بزرگوار خوشحال باشیم.

وی تصریح کرد: امید داریم مردم ولایتمدار و حسینی‌وار، راه شهدایی عزیز این کشور را ادامه دهند و این شهید بزرگوار در سال 1365 بر اثر اصابت گلوله به مقام شهادت رسیده است.

همسر شهید آقا شریعتی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که "شهید آقاشریعتی" در ایام اربعین که همه به سوی کربلا مشرف می‎شوند به گرگان بازگشته و این تقارن را باید به فال نیک گرفت.

برادر شهید آقاشریعتی نیز تاکید کرد: 31 سال چشم انتظار برادرم بودم و خدا را شاکر هستیم که پس از این ایام شهید آقاشریعتی به خانه خود بازگشته و ما را از چشم انتظاری درآورده است.

وی یادآور شد: خدا به ما لطف کرد و از همه مردم استان گلستان قردانی می‎کنیم و امروز وظیفه ما در قبال شهدا این است که خط شهدا را رها نکنیم و ولایتمدارانه از آرمان‎های شهدا دفاع کنیم.

گفتنی است که شهید مهدی آقا شریعتی جزو شهدای عملیات کربلای 4 است که در تفحص جدیدی که در آن منطقه عملیاتی انجام شد و با توجه به اینکه از قبل دی.ان.ای آن از طریق خانواده شهید اخذ شده بود شناسایی شد.

این شهید بزرگوار فرمانده پایگاه امام رضا(ع) شهرستان گرگان بود و دارای 5 فرزند است که در زمان شهادتش کوچک‌ترین فرزندش یک‌ساله و بزرگترین فرزندش 8 ساله داشت.

مراسم تشییع این شهید

این شهید بزرگوار از خانواده‎ای است که 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و از ساعت 8:30 دقیقه صبح فردا شنبه مراسم تشییع این شهید انجام می‎شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه