English

اعظم نظام هاشمی رییس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان شد

طی حکمی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان اعظم نظام هاشمی به عنوان رییس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد.

اعظم نظام هاشمی رییس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، طی حکمی از سوی قربانعلی محمدپور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان،  اعظم نظام هاشمی به عنوان  رییس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد و از زحمات امیر اکبرزاده  رییس سابق  این اداره تقدیر و تشکر شد .

در ابتدای این مراسم مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص وضعیت محیط زیست در حوزه کمی و کیفی، تنوع زیستی، برداشت های غیر مجاز ، آلودگی ها و وضعیت تالاب های عینک  و انزلی مباحثی را مطرح نمود .

قربانعلی محمدپور خاطر نشان کرد: بحث توسعه، بهره برداری، گردشگری و کشاورزی در گیلان از اصول مهم محسوب می شوند که در این بین گردشگری و کشاورزی در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: استان بر اساس سیاست های ابلاغی خود بر روی دریای خزر برنامه های خاص خود را  دارد و باید تلاش کنیم در این زمینه به استاندارهای بالا دست یابیم.

قربانعلی محمدپور افزود:  از آنجا که دریا و تالاب در ارتباط با هم هستند کارکردن در حوزه دریایی در بحث عملکرد، دقت و اهتمام قابل ملاحظه ای نیاز دارد ؛ لذا محیط زیست در این بخش باید پر رنگ تر عمل کند.

وی گفت: یکی از کارهای ارزنده ای که مورد توجه مسئولین استانی واقع شده  تلاش در حوزه دریایی است، پس باید با مشارکت همگانی در حفظ این منابع  مهم و ارزشمند تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه