English

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس:

اخذ موافقت وزیر ورزش برای ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی در بندرعباس

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس، از ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی، رفاهی و تجاری در بندرعباس با اخذ موافقت اولیه آن از وزیر ورزش وجوانان خبر داد.

اخذ موافقت وزیر ورزش برای ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دفتر حسین هاشمی تختی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس در بازدید از مجموعه ورزشگاه آزادی تهران که با حضور وزیر ورزش وجوانان و رئیس کمیسیون عمران و سایر اعضای این کمیسیون انجام شد گفت: مجموعه ورزشگاه آزادی که از سال 1357 افتتاح شده است و تقریبا بنای قدیمی است که نیاز به بازسازی و مرمت دارد.

وی در خصوص این مجموعه بیان داشت: 20 هئیت ورزشی در این مجموعه ورزشی فعال بوده که با ارتقا؛ و مجهز کردن این ورزشگاه می توان رشته های دیگری را نیز در این مجموعه فعال کرد.

نماینده مردم در مجلس در مورد روند بازسازی این مجموعه ورزشی عنوان کرد: بازسازی سکوها و صندلی ها و کارهای دیگر در دست اجرا در این مجموعه توسط شرکت خلیج فارس انجام می شود و یکی از افتخارات ما محسوب می شود، مدیر عامل و نیروهای این شرکت هرمزگانی هستند که نشانه ی توانمند بودن هرمزگانی ها در خیلی از زمینه است.

عضو کمیسون عمران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : هزینه نگهداری سالانه این مجموعه ورزشی حدود 11 میلیارد تومان بوده که در قیاس با بازسازی کل مجموعه پروژه هایی که در کشور وجود دارد حدود 350 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که متاسفانه امکان پرداخت  کامل  هزینه ی بازسازی این مجموعه ها وجود ندارد.

در حاشیه این بازدید رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس با مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری ورزشگاه های کشور نیز صحبتی صمیمی داشت عنوان کرد: در خصوص ساخت  مجموعه ی فرهنگی ورزشی ، رفاهی و تجاری در بندرعباس نیز پیگیری های لازم انجام و موافقت وزیر ورزش وجوانان را در این خصوص اخذ شده و تلاش داریم با ساخت این مجموعه درآمد پایداری را برای ورزش هرمزگان به ارمغان بیاوریم تا نیازهای ورزشی استان تا حدودی تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه