English

استاندار بوشهر:

بزرگترین مجموعه گردشگری جنوب استان بوشهر ایجاد می‌شود

استاندار بوشهر گفت: اجرای مجموعه و سایت گردشگری کنگان یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که برای اجرای این طرح ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برآورد اولیه است.

بزرگترین مجموعه گردشگری جنوب استان بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی روند اجرایی جاده ساحلی دیر به کنگان با اشاره به سفر رئیس سازمان حفاظ محیط زیست به شهرستان عسلویه اظهار داشت: در سفر کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عسلویه بازدیدی از وضعیت زیست محیطی این شهرستان انجام که تصمیمات مهمی برای اجرای کاهش آلایندگی زیست محیطی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اجرای جاده ساحلی وفاق که دو شهرستان دیر و کنگان به هم متصل می‌کند تصریح کرد: در این مسیر مجموعه و سایت گردشگری پیش‌بینی شده که بزرگترین مجموعه گردشگری جنوب استان بوشهر ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر از اجرای طرح مجموعه و سایت گردشگری در مسیر جاده ساحلی وفاق خبرداد و خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی شده که مجموعه گردشکری کنگان در مسیر 9.5 کیلومتری جاده وفاق ساخته شود و برای اجرای این مجموعه گردشکری 48 میلیارد تومان برآورد اولیه است.

گراوند با بیان اینکه تکمیل جاده ساحلی وفاق تردد مسیر دیر به کنگان کوتاه و تسهیل می‌کند افزود: در این مسیر سایت گردشگری طراحی شده که به این مجموعه گردشگری نگاه ویژه‌ای می‌شود.

وی، با اشاره به طراحی اسکله تجاری کنگان بیان کرد: ساخت اسکله تجاری نیاز به اعتبار بالایی است و برای تحقق این مهم پیگیری‌های لازم انجام می‌شود که در این زمینه نیاز به مشارکت صنایع مستقر در کنگان و تعامل وزارت راه و شهرسازی است و تحقق این مهم نیاز به بررسی دقیق و کارشناسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه