English

فرماندار شهرستان قشم:

فرماندار قشم در اشاره به مشکلات کیفیت نان؛ مسوولان در برخورد با متخلفان تعلل نکنند

فرماندار شهرستان قشم گفت: برخی افراد در صنوف مختلف بی توجه به حق مردم و اعتبار صنف، فقط سود شخصی را در نظر می گیرند، مسوولان برای اصلاح یا حذف این افراد از حوزه نان مردم بیش از این تعلل نکنند.

فرماندار قشم در اشاره به مشکلات کیفیت نان؛ مسوولان در برخورد با متخلفان تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از  فرمانداری قشم  علیرضا نصری در جلسه شورای آرد و نان قشم، پس از شنیدن گزارش های اعضای شورا، تاکید کرد: رضایت مردم بازخورد و معیار نهایی عملکرد همه دستگاه ها است. و باید سعی شود در همه بخش ها  این رضایتمندی حاصل شود.

نصری با بیان اینکه هیچ دلیلی برای برطرف نکردن نواقص پذیرفتنی نیست، خاطرنشان ساخت؛ همانطور که در سراسر کشور نانوایی به عنوان شغل پردرآمد و شریف و اصیل در جریان است و مردم از قدرت انتخاب نان با کیفیت و قیمت مناسب برخوردار هستند، مردم شهرستان قشم هم حق دارند این نعمت پر برکت را در نهایت کیفیت مطالبه نمایند.

او از مسوولان حاضر در جلسه خواست با بررسی دقیق مشکلات، انجام بازدیدهای سرزده و جمعی و اعمال قاطعیت نواقص و نارضایتی های حوزه نان را بر طرف سازند.

فرماندار شهرستان قشم اذعان کرد همیشه افرادی پیدا می شوند که در صنوف مختلف بی توجه به حق مردم و اعتبار صنف، فقط سود شخصی را در نظر می گیرند. او  خطاب به  مسوولین اظهار داشت: برای  اصلاح یا حذف این افراد از حوزه نان مردم  بیش از این تعلل نکنند.

بر اساس این خبر در شهرستان قشم 93 واحد نانوایی فعالیت دارند که از این تعداد 42 واحد در شهر قشم و 51  نانوایی در روستا ها فعال هستند. همچنین 11 واحد آزاد پز در سطح شهرستان کار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه