English

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان:

لزوم بازگشتِ سهم هرمزگان از درآمدهای مالیاتی

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت درآمدهای مالیاتی در توسعه استان، تصریح کرد: مدیران همزمان با وصول درآمدهای مالیاتی و پیگیری تحقق تعهدات استان در این حوزه نسبت بازگشت سهم استان از درآمدهای مالیاتی اهتمام ویژه به خرج دهند.

 لزوم بازگشتِ سهم هرمزگان از درآمدهای مالیاتی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، علی رئوفی در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان هرمزگان با اشاره به اهمیت نقش وصول درآمدهای مالیاتی در اداره استان و کشور از تلاش‌های مجموعه مدیران استان در امر وصول درآمدهای مالیاتی تکلیف شده به استان، قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش کارکنان دولت در تحقق درآمدهای مالیاتی، افزود: کارکنان دولت نقش بسزایی در تحقق درآمدهای مالیاتی دارند و بخش مهمی از درآمدهای مالیاتی در این بخش محقق می‌شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به اهمیت تحقق تعهدات استان در حوزه وصول درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و بیان داشت: مدیران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تا پایان سال تعهدات استان هرمزگان در حوزه وصول درآمدهای مالیاتی محقق شود.

رئوفی با اشاره به اهمیت درآمدهای مالیاتی در توسعه استان، تصریح کرد: مدیران همزمان با وصول درآمدهای مالیاتی و پیگیری تحقق تعهدات استان در این حوزه نسبت بازگشت سهم استان از درآمدهای مالیاتی اهتمام ویژه بخرج دهند.

آثار پرداخت مالیات باید در بهبود زندگی مردم مشاهده شود

وی با تاکید بر بازگشت درآمدهای مالیاتی مراکز سود ده و بزرگ مستقر در استان هرمزگان که دفاتر آنها در تهران است، اظهار داشت: باید نسبت به بازگشت درآمدهای مالیاتی مراکز سودده و بزرگ مستقر در استان که دفاتر آنها در تهران است پیگیری‌های لازم صورت پذیرد و هرمزگان از این درآمدهای مالیاتی بهره‌مند شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر عموم مردم جامعه آثار درآمدهای مالیاتی را در بهبود وضعیت زندگی خود و توسعه کشور به وضوح لمس کنند قطعاً در پرداخت مالیات مشارکت بسیار گسترده‌تری خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه