English

استاندار هرمزگان:

اجازه نمی دهیم بخش خصوصی و تولیدی در بروکراسی اداری معطل شوند

استاندار هرمزگان گفت: مجموعه دولت در استان هرمزگان با تمام توان و به معنای واقعی در کنار تولیدکنندگان است و اجازه نخواهیم داد که بخش خصوصی و تولیدی و کارآفرینان در بروکراسی اداری دچار سردرگمی و معطلی شوند.

اجازه نمی دهیم بخش خصوصی و تولیدی در بروکراسی اداری معطل شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بزرگ استان هرمزگان با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی حمایت و در راستای برداشتن موانع تولید گام برخواهیم داشت، عنوان کرد: اولویت نخست کشور در کنار تامین امنیت، تحقق اقتصاد مقاومتی است و حمایت از تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در این راستا در هرمزگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: باید شرایطی را فراهم کنیم که واحدهای تولیدی و صنعتی دغدغه و مشکلی نداشته باشند و به سمت تولید بهتر و بیشتر گام بردارند.

استاندار هرمزگان افزود: دستگاه‌های دولتی باید شرایط را برای سرعت بخشیدن به حرکت بخش خصوصی و واحدهای تولیدی فراهم کنند.

همتی با بیان اینکه استان هرمزگان از صنایع بزرگ و مهمی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه دولت در استان هرمزگان با تمام توان و به معنای واقعی در کنار تولیدکنندگان است و اجازه نخواهیم داد که بخش خصوصی و تولیدی و کارآفرینان در بروکراسی اداری دچار سردرگمی و معطلی شوند.

حمایت اولویت دار از واحدهای تولیدی

وی گفت: بنده روزهای سه‌شنبه را به ملاقات عمومی با اولویت مدیران واحدهای تولیدی اختصاص داده‌ام تا مسائل و مشکلات این بخش را بررسی و رفع کنیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برای تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در هرمزگان تجهیز و فعال می‌شود، اظهار داشت: در این مرکز نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر خواهند شد و دستگاه‌ها موظف هستند طی دو هفته مجوزهای سرمایه‌گذاری را صادر کنند.

همتی خاطرنشان کرد: فضای جدیدی از کمک و حمایت از واحدهای تولیدی در هرمزگان ایجاد شده و بنده بخش عمده وقت خود را صرف کمک به رونق تولید و اشتغال خواهم کرد.

وی اضافه کرد: کارگروه رفع موانع تولید استان باید به صورت هفتگی تشکیل و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان در آن بررسی و رفع شود.

در پایان این نشست اولین پروانه صنایع پیشرفته در استان هرمزگان به شرکت پتروصنعت گامرون اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه