English

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان خبرداد؛

بازسازی۲۳ درصد مدارس استان گلستان

مدیرکل نوسازی, توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: در استان حدود ۲۳ درصد مدارس وضعیت مطلوبی نداشته و نیاز به نوسازی دوباره دارند.

بازسازی۲۳ درصد مدارس استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، عماد مخدومی عصر امروز در مراسم متمرکز افتتاح مدارس برکت شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای 3 مدارس امروز گنبدکاووس صرف شده که 50 درصد آن از محل اعتبارات نوسازی استان و 50 درصد از محل بنیاد برکت می باشد.

مدیر کل نوسازی,تجهیز و توسعه مدارس گلستان افزود: در سال جاری ,32 پروژه با 224 کلاس درس  و اعتبار 17 میلیارد تومان توسط بنیاد برکت احداث و ساخته شده است.

مخدومی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 18 مدرسه با 80 کلاس درس در سطح استان گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل نوسازی,توسعه و تجهیز مدارس گلستان تاکید کرد: در استان گلستان حدود 23 درصد مدارس وضعیت مطلوبی ندارند و نیاز به نوسازی دوباره است و در شهرستان گنبدکاووس نزدیک به 150 مدرسه نیاز به نوسازی و تخریب دارند.

وی گفت: از محل اعتبارات نوسازی استان گلستان 50 مدرسه در حال ساخت است و تلاش داریم تا این مدارس تا سال تحصیلی سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

مخدومی گفت: مشکل این مدارس انشعابات آب و برق و گاز است که انتظار داریم فرماندار ویژه گنبدکاووس پیگیر این موضوع باشند و از هم‌اکنون پیگیر انشعابات کانون فرهنگی که در حال احداث است نیز باشند.

توسعه و تجهیز مدارس گلستان 

مدیر کل نوسازی,توسعه و تجهیز مدارس گلستان یادآور شد: در شهرستان گنبدکاووس 3 مدرسه امروز افتتاح شد و یک مدرسه در حال ساخت است و ساخت 4 مدرسه دیگر تا پایان سال آغاز خواهد خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی