English

تولیت آستان قدس رضوی:

آستان قدس یک جهش رسانه ای داشته است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مقابله در برابر هجمه‌های دشمنان به مقوله زیارت نیازمند یک جبهه رسانه‌ای منسجم و گسترده است و در این حوزه ما نیازمند یک آفند و پدافند هستیم، باید در برخی با پیش قدمی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

آستان قدس یک جهش رسانه ای داشته است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره‌کل روابط عمومی و امور رسانه‌های آستان قدس رضوی که در محل تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، رسالت روابط عمومی آستان قدس رضوی در دوره جدید را رسالتی خطیر و مهم توصیف و اظهار داشت: رسالت روابط عمومی تبیین آنچه در سازمان اتفاق می‌افتد برای جامعه و انتقال برداشت‌ها و درخواست‌های عمومی به سازمان است، بنابراین روابط عمومی باید به شکلی مؤثر با بخش‌های مختلف سازمان و لایه‌های مختلف جامعه در ارتباط باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه رفیع بارگاه قدس رضوی در اذهان شیعیان و مسلمانان جهان، خاطرنشان کرد: بسیاری مشتاق آگاهی از عملکرد و اقدامات این بارگاه ملکوتی هستند که باید به این اشتیاق پاسخ داد و این مهم بر عهده روابط عمومی است.

وی افزود: بنای آستان قدس رضوی در دوره جدید، بر تعامل و همکاری با رسانه‌های گوناگون کشور و رسانه ملی بوده که در یک سال گذشته به خوبی انجام شده و باید با قوت ادامه داشته باشد.

رئیسی پاسخ به شبهات فراوانی که برای تضعیف ایمان و باورهای قلبی مردم مطرح می‌شود را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی و امور رسانه معرفی و اظهار کرد: باید با اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف اذهان عمومی را نسبت به اقدامات و عمکردها روشن کرد، این کار از سوء استفاده معاندان و ضد انقلاب جلوگیری می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: باید از قالب‌های گوناگون رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم استفاده کرد، قالب‌های گوناگون رسانه‌ای، ابزارهایی قدرتمند در تبیین حقایق و عملکردها برای جامعه هستند.

وی با اشاره به جهش رسانه‌ای آستان قدس رضوی نسبت به گذشته و تحولات انجام شده در حوزه ارتباطات و رسانه، بیان کرد: بر اساس استاندارد رسانه‌های نوین تولیدات رسانه‌ای باید کوتاه و مؤثر باشند که لازم است مد نظر قرار داده شود و روابط عمومی باید نسبت به تولید محصولات رسانه‌ای با زمان کوتاه اهتمام ویژه ورزد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه بستر فضای مجازی و دیجیتال را یکی از ظرفیت‌های ممتاز اطلاع رسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: مقابله در برابر هجمه‌های دشمنان به مقوله زیارت نیازمند یک جبهه رسانه‌ای منسجم و گسترده است و در این حوزه ما نیازمند یک آفند و پدافند هستیم، باید در برخی با پیش قدمی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی ضمن تشکر از اقدامات رسانه‌ای انجام گرفته در آستان قدس رضوی بر لزوم گسترش هرچه بیشتر ارتباطات با رسانه‌های کشور به‌ویژه رسانه ملی تأکید و تصریح کرد: امروز توقعات از آستان قدس رضوی در حوزه های گوناگون بویژه ارتباطات و رسانه بالا رفته لذا لازم است در این زمینه تلاش‌ها مضاعف و اقدامات گسترده‌تر شود.

رئیسی در پایان ارتباط و همکاری رسانه با سایر اعتاب مقدسه را از رسالت‌های روابط عمومی آستان قدس رضوی خواند و ابراز کرد: آستان‌های مقدس در ایران و اعتاب مقدسه عراق در حوزه رسانه فعال هستند که باید روابط عمومی آستان قدس رضوی با آنها تعامل و همکاری داشته باشد.

در ابتدای این دیدار محمد امین توکلی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی به ارائه گزارش عملکرد مجموعه متبوع خود پرداخت و در ادامه هریک از مسئولان این اداره کل توضیحاتی در رابطه با حوزه عملکردی خود ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه