English

معاون وزیر دفاع در بندرعباس؛

آمادگی تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی هرمزگان را داریم

معاون وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع به غیر از تولید امنیت به تولید ثروت، کار و اشتغال توجه دارد ضمن اینکه آمادگی کامل برای تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی هرمزگان و انواع یدک کش‌ها را داریم.

آمادگی تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی هرمزگان را داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، دریادار امیر رستگاری در دیدار با استاندار هرمزگان، با اشاره به تلاش نیروهای متخصص داخلی برای تولید در حوزه دفاعی، اظهار داشت: این مهم باعث شد وزارت دفاع محصولاتی را تولید کند که در عرصه‌های مختلف دریایی، هوایی و زمینی با محصولات روز دنیا برابری کند.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع در چهار سال گذشته با رویکرد نوآوری وارد تولیدات شده است، افزود: در حقیقت وزارت دفاع وارد ایجاد زیرساخت نمی‌شود بلکه از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل کشور استفاده می‌کند.

معاون وزیر دفاع ادامه داد: امروز در تولید کابل‌های نظامی به خودکفایی کامل رسیدیم که در بخش دریایی و زیردریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این کابل‌ها توسط بخش خصوصی تولید می‌شود.

ایران جزء کشور‌های پیشرو در صنایع دفاع دریایی است

رستگاری راهبرد وزارت دفاع را تجهیز دفاعی کشور و حمایت از تولید ملی و اشتغال عنوان کرد و بیان داشت: وزارت دفاع به غیر از تولید امنیت به تولید ثروت، کار و اشتغال توجه دارد ضمن اینکه آمادگی کامل برای تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی هرمزگان و انواع یدک کش‌ها را داریم.

وی با بیان اینکه ایران جزء کشور‌های پیشرو در صنایع دفاع دریایی و صنایع کشتی‌سازی و فراساحلی ایران در منطقه است، تصریح کرد: برای تامین نیاز‌های کشور به انواع شناور، ظرفیت، امکانات و تخصص بومی لازم وجود دارد.

معاون وزیر دفاع بومی شدن صنایع دریایی در ایران را نتیجه همکاری دانشگاه‌ها، مهندسان و مدیران این صنعت با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دانست و گفت: هرمزگان از استان‌های مهم کشور در طراحی و ساخت انواع شناور، سکو‌های نفتی و دیگر صنایع دریایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه