English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

شورای دانش آموزی عنصر رشد و تعالی آینده سازان ایران و لرستان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: یکی از عناصری که برای رشد و تعالی دانش آموزان تدوین شده، انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است که به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این اتفاق بیش از دو دهه است که در کشور روی افتاده است.

شورای دانش آموزی عنصر رشد و تعالی آینده سازان ایران و لرستان است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حبیب اله خجسته پور صبح چهارشنبه در مراسم نمادین بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی که همزمان با مدارس سراسر کشور در دبیرستان امیرکبیر برگزار شد، دموکراسی را یکی از روش های مهم و درست در انتخابات دنیا برشمرد و افزود: دموکراسی بر مبنای انتخاب کردن است که این فرصت در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است تا به طور مستقیم در سرنوشت خود دخالت کنند و کاندیداهای مورد تایید خود را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مدارس شرکت کنند و خود را در آزمون انتخاب درست و شایسته قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با مقایسه انتخابات  شورای دانش آموزی با انتخابات دیگر کشور، افزود: در این انتخابات می بایست کاندیداها مورد تایید مسوولان و مدیران مدارس قرار گیرند و پس از انتخاب، منتخبین دانش آموزی مورد اعتماد و وثوق مسوولان مدارس و دانش آموزان خواهند بود.

خجسته‌پور ادامه داد: انتخابات شورای دانش‌آموزی پازلی است که دموکراسی و احترام به نظر و رای مردم را در مدرسه کامل می کندو باید این انتخابات آنچنان محکم و درست نهادینه شود که اجازه خطا و اشتباهی را به دانش آموزان در سنین بالاترو انتخاب های حساس تر ندهد.

وی در پایان سخنان خود با استقبال از جلسات هم‌اندیشی با متخبین شوراهای دانش‌آموزی گفت: برای نشستن در جمع منتخبین دانش‌آموزی و استفاده از خرد، اندیشه و نظرات آگاهانه آنان اعلام آمادگی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی