English

وحید رشیدی:

پروژه‌های جدید شهرداری خرم‌آباد باید دارای پیوست مناسب سازی معابر باشد

شهردار خرم‌آباد گفت: با کسانی که در اماکن مسکونی مبادرت به افتتاح مطب و مرکز بهداشتی می‌کنند برخورد می‌کنیم.

پروژه‌های جدید شهرداری خرم‌آباد باید دارای پیوست مناسب سازی معابر باشد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، شهردار خرم آباد، گفت: بر اساس دستورالعمل جدید مدیریت شهری خرم‌آباد، تمامی پروژه‌های جدید شهری باید دارای پیوست مناسب سازی معابر باشند.

 وی افزود: بر همین اساس تمامی مالکینی که در سطح شهر مبادرت به ساخت و ساز و یا احداث اماکن تجاری می نمایند باید با مراجعه به شهرداری منطقه مربوطه، ضوابط مربوط به مناسب سازی را دریافت کنند، در غیر این‌صورت و در صورت مشاهده هرگونه تخریب یا تجاوز به معبر عمومی، از ادامه کار جلوگیری، یا از صدور پایانکار خودداری خواهیم کرد.  

وحید رشیدی یکی از موانع پیش روی شهرداری در بحث مناسب سازی پیاده روها و معابر را عدم همراهی برخی دستگاه های خدمات رسان عنوان کرد و یادآور شد: متأسفانه دستگاههای خدمات رسان و شرکت‌های حفار اغلب بدون هماهنگی شهرداری اقدام به حفاری و تخریب معابر مناسب سازی شده می نمایند که این امر باعث ایجاد اختلال جدی در روند مناسب سازی معابر سطح شهر گردیده است.  

وی با تقدیر از برخی مالکینی که شخصاً اقدام به مناسب سازی معبر مربوط به خود نمایند تأکید کرد: تمامی مالکینی که تمایل به مناسب سازی معبر مربوط به خود دارند، حتماً باید با مراجعه به شهرداری منطقه خود، ضوابط تعیین شده و همچنین دستورالعمل مربوط به جنس مصالحی که باید در  معبر و پیاده روی مذکور استفاده گردد را به منظور هماهنگی با بافت کلی معبر دریافت نمایند.  

شهردار خرم آباد در ادامه افتتاح مطب ها و مراکز بهداشتی در اماکن مسکونی را یکی دیگر از معضلات فعلی حوزه شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی بدون مجوز شهرداری اقدام به ایجاد مراکز بهداشتی، مطب و غیره در املاکی با کاربری متفاوت می نمایند که این امر باعث ایجاد مشکلات فراوان در بحث نظارت، رعایت استانداردها، اعمال قوانین و مقررات شهری شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و در جهت حل این معضل اخیراً جلساتی را با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی داشته ایم و کمیسیونهای مربوط در شهرداری نیز با جدیت در حال بررسی اینگونه اماکن هستند تا در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل اقدام گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه