English

۳۳۰ هزار دانش آموز در انتخابات شورای دانش آموزی مدارس گیلان شرکت کردند

بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور، در سه هزار مدرسه گیلان برگزار شد

330 هزار دانش آموز در انتخابات شورای دانش آموزی  مدارس گیلان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مدیرکل آموزش و پرورش امروز با حضور در دبیرستان دخترانه سنگر، گفت: بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور امروز در گیلان با حضور 330 هزار دانش آموز برگزار شده است.

حاجتی افزود :  بیش از 45 هزار دانش آموز گیلانی نامزد این دوره از انتخابات شدند که از این تعداد ، 23 هزار دانش آموز عضو شورای دانش آموزی می شوند.

وی هدف از برگزاری انتخابات دانش آموزی را تحکیم و تعمیق ارزش های دینی و اخلاقی، تسهیل در اجرای برنامه های آموزش و پرورش در مدارس، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه نقادی و  انتقاد پذیری اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه 21 هزار دانش آموز مسئولیت برگزاری بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس گیلان را به عهده دارند،  اعلام کرد : در مدارس دارای تا 100 دانش آموز، پنج  عضو اصلی شورای دانش آموزی و 2 عضو علی البدل ، در مدارس دارای تا 150 دانش آموز  7 عضو اصلی شورای دانش آموزی و 2 عضو علی البدل و در مدارس دارای بیش از 150 دانش آموز ،  9 عضو اصلی شورای دانش آموزی و 2 عضو علی البدل خواهند داشت.

غلامحسین ایزدیار رئیس اداره آموزش و پرورش سنگر هم در این مراسم گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی  تقویت کننده حس خودباوری و تمرین دموکراسی است.

گفتنی است؛ در سال گذشته 320 هزار نفر در انتخابات شوراهای دانش آموزی شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه