English

طرح شوق زیارت در کمیته امداد گیلان اجرا شد/اعزام ۳۲۰ نفر از مادران و دختران گیلانی به مشهد مقدس

معاون فرهنگی کمیته امداد گیلان در مراسم بدرقه 320 نفر از مادران و دختران تحت حمایت که عازم مشهد مقدس بودند، برنامه‌های این نهاد را در خصوص اعزام خانواده‌ها به سفرهای زیارتی را تشریح کرد.

طرح شوق زیارت در کمیته امداد گیلان اجرا شد/اعزام 320 نفر از مادران و دختران گیلانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، عباس لنگرودی، بابیان اینکه بیش از 2 هزار نفر از مددجویان تا پایان سال جاری به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی و دینی در بین خانواده‌های مددجو، شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی از اهداف اجرای طرح شوق زیارت است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه زائران اعزام‌شده به مشهد مقدس به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نیز بهره‌مند می‌شوند ف افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد اجرای طرح شوق زیارت در قالب اعزام کاروان‌های زیارتی به اماکن مقدس است که با اولویت اعزام مددجویانی که تابه‌حال موفق به زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات نشده‌اند انجام می‌شود.

لنگرودی، کمک و همدلی خیران در برگزاری هر چه‌ بهتر طرح شوق زیارت را تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: کمک خیران و نیکوکاران برای اجرای طرح شوق زیارت موجب می‌شود تا تعداد بیشتری از مددجویان که تاکنون موفق نشده‌اند به مشهد مقدس و عتبات عالیات بروند به سفرهای زیارتی اعزام شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه امسال تاکنون 206 نفر از مددجویان گیلانی به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند، گفت: 84 نفر از مددجویان گیلانی تا پایان سال جاری به کربلای معلا اعزام می‌شوند.

گفتنی است؛  امسال به مناسبت اربعین امام حسین (ع)، 785 نفر از مددجویان گیلانی در قالب کاروان پیاده به کربلای معلا اعزام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه