English

استاندار هرمزگان:

توسعه استان با بودجه‌های دولتی امکان‌پذیر نیست

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: توسعه استان از طریق بودجه‌های دولتی امکان‌پذیر نیست و مدیران استان باید از ظرفیت‌های مردمی ،بخش خصوصی و افرادی که قدرت خلاقیت، نوآوری و تحول دارند، در عرصه مدیریت بهره بگیرند.

توسعه استان با بودجه‌های دولتی امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست با معاونین و مدیران کل ستادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان به توانمندی و مدیریت مجموعه مدیران استانداری بستگی دارد، اظهار داشت: مجموعه استانداری مغز متفکر و راهبری دستگاه‌های اجرایی استان است و اگر هدایت، نظارت و عملکرد مناسبی داشته باشد سایر دستگاه‌ها نیز اقدامات خوبی خواهند داشت.

وی محور و مبنای دولت تدبیر و امید را شایسته‌سالاری دانست و افزود: براساس تاکیدات دکتر روحانی رئیس جمهوری باید افراد توانمند و شایسته را در عرصه مدیریت به کار بگیریم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تیم مدیریت استان باید بتواند سیاست‌های دولت را اجرایی کند که در این راستا تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان محوری‌ترین برنامه در اولویت قرار دارد.

همتی بیان داشت: توسعه استان از طریق بودجه‌های دولتی امکان‌پذیر نیست و مدیران استان باید اندیشه و نگرش خلق منابع از طریق به کارگیری ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی را داشته باشند و از افرادی که قدرت خلاقیت، نوآوری و تحول دارند، در عرصه مدیریت بهره بگیرند. 

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به جهت‌گیری دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست داخلی و خارجی رای مثبت دادند، تصریح کرد: وظیفه ما مدیران این است که در راستای پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم گام برداریم.

مدیران استانداری باید ناظر دستگاه‌های اجرایی استان باشند

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: این دولت از پشتوانه مناسب مردمی برخوردار است و باید تلاش کنیم با تحول در حوزه‌های مختلف و به خصوص اقتصاد، فضا و بستر برای جذب ظرفیت‌های مردمی و سرمایه‌های داخلی و خارجی فراهم و فرآیندها سهل و موانع برداشته شود.

همتی خاطرنشان کرد: مدیران استانداری باید سیاست‌گذار، ناظر و هدایت‌کننده حرکت دستگاه‌های اجرایی استان باشند و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای داشته باشند تا کارها به شکل مناسبی پیگیری و اجرایی شود.

وی گفت: ما در این مقطع به مدیرانی نیاز داریم که تحول‌گرا بوده و با فکر خود به رونق تولید و اشتغال کمک کنند و با بلندنظری در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام بردارند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: با توجه به جایگاه حاکمیتی استانداری در استان، مدیران این مجموعه باید ارزیابی دقیقی از عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه