English

ساعتی پیش صورت گرفت؛

ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به جزیره قشم

ساعتی پیش هواپیمای حامل پیکر پاک دو شهید گمنام از تهران در فرودگاه جزیره قشم بر زمین نشست.

ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، فرماندار شهرستان قشم گفت: پیکر پاک این دو شهید جاویدان پس از استقبال باشکوه مردم و مسئولین، از فرودگاه بین المللی قشم به ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان انتقال می‌یابد.

علیرضا نصری افزود: پیکر این دو شهید گمنام چهارشنبه عصر راس ساعت ۱۶:۳۰ از مصلای حضرت امام علی (ع) تا امامزاده سید مظفر تشییع می‌شود و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه شکوهمند شبی با شهدا در همان مکان برگزار می‌شود.

فرماندار قشم افزود: بامداد روز پنجشنبه ۳ آبان ساعت ۷:۳۰ پیکر‌های مطهر این دو شهید از محل امامزاده مظفر قشم به سوی دانشگاه آزاد این شهرستان واقع در روستای هلر تشییع و سپس در همان مکان به خاک سپرده می‌شوند.

یکی از این شهدا در زمان شهادت۲۱ سال بوده و در عملیات کربلای چهار جزیره ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شده است و شهید دیگر ۱۷ ساله و از شهدای عملیات رمضان پاسگاه زید است.

با ورود این دو شهید گمنام به قشم، این شهرستان در مجموع تا کنون میزبان ۱۵ شهید گمنام بوده است که ۷ شهید در شهر قشم، ۲ شهید در جزیره هرمز، ۲ شهید در جزیره لارک، ۲ شهید در جزیره هنگام و ۲ شهید نیز در روستای هلر (دانشگاه آزاد اسلامی) به خاک سپرده شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه